کاپیتان تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: استرالیا تیم ضعیفی نبود و از چند بازیکن دوملیتی استفاده می‌کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عارف غلامی، در پایان دیدار تدارکاتی تیم ملی امید فوتبال ایران مقابل تیم فوتبال امید استرالیا که با برتری ۲ بر یک شاگردان حمید استیلی مقابل حریف به پایان رسید، بیان کرد: یک بازی سخت و دشواری را با یکی از تیم‌های خوب آسیایی، آن هم در هوایی گرم و شرایط سخت برگزار کردیم، اما با برنامه‌ریزی و حساب شده بازی کردیم و توانستیم نتیجه بازی را خوب تمام کنیم.

غلامی‌: یکی از بهترین تیم‌های آسیا را بردیم

غلامی اضافه کرد: به همه بچه‌های تیم تبریک عرض می‌کنم چرا که زحمت کشیدند و واقعا بازی سختی بود. به کادر فنی تیم و همه فوتبالی‌ها این نتیجه را تبریک می‌گویم. این را هم لازم است بگویم که این تیمِ استرالیا که امروز آن‌ها را بردیم، تیم ضعیفی نبود و این ما بودیم که با برنامه‌ریزی و حساب شده بازی کردیم و همان چیزی که کادر فنی از ما خواسته بود را پیاده کردیم. استرالیا ۶ یا ۷ بازیکن دو ملیتی و حتی هلندی داشت.


بیشتر بخوانید: استیلی: داور یک پنالتی برای ما نگرفت/ به بازیکنانم بابت این برد بین المللی تبریک می گویم


او در باره سطح تیم امید فوتبال  استرالیا گفت: دانیال ارزانی بازیکن ایرانی آن‌ها بود و یک بازیکن اصالتا ایتالیایی در تیم استرالیا بازی می‌کرد. حریف امروز ما خیلی پُر مهره بود. از تاکتیک‌های خوبی هم در زمین استفاده می‌کردند، اما ما با توجه به همبستگی و اتحاد تیمی که داشتیم، توانستیم آن‌ها را شکست بدهیم. امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد.

کاپیتان تیم فوتبال امید ایران درخصوص شرایط روحی تیم تصریح کرد: شرایط روحی تیم، اکنون خوب است و همه بازیکنان با این کادر فنی قبلا کار کرده‌بودند و با تاکتیک‌های کادر فنی آشنا هستند. بازیکنان شرایطی که کادر فنی از آن‌ها را میخواهد را دارا هستند. همه بچه‌ها حرفه‌ای عمل می‌کنند و همان چیزی که کادر فنی از آن‌ها می‌خواهد را انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید:  اسماعیلی: استرالیا یکی از بهترین تیم‌ها در آسیا است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار