رئیس جمهور فرانسه درباره به قدرت رسیدن دوباره داعش در منطقه پس از حمله ترکیه به شمال سوریه هشدار داد.

هشدار مکرون درباره به قدرت رسیدن دوباره داعشبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در گفتگو با روسای جمهور آمریکا و ترکیه نسبت به بازگشت گروه تروریستی داعش به منطقه، هشدار داد.

بر این اساس، وی در تماس تلفنی با دونالد ترامپ به وی گفت خروج نظامیان آمریکایی از سوریه می‌تواند منجر به ظهور مجدد داعش شود. وی تاکید کرد: ما در ائتلاف بین الملللی (به اصطلاح) مبارزه با داعش باید مانع از به قدرت رسیدن دوباره این گروه شویم.

در تماس تلفنی میان مکرون و اردوغان نیز درباره مسئله تهاجم ترکیه به شمال سوریه و عواقب این حمله رایزنی شد. اردوغان در این تماس تلفنی سعی در توجیه این تهاجم و به تشریح تهدیدات امنیتی کُرد‌های سوریه برای آنکارا پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرانسه ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۱۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
ای حقه بازمکار!!!! امانوئل مکرون نابکار!!!! تو واقعاً نگران مردم منطقه و کردها و اشغالگری خاک سوریه توسط ترکیه هستی؟؟ یا نگران کساد شدن فروش تولیدات کارخانجات اسلحه سازی فرانسه؟؟ آیا؟؟؟ قبول کنیم که ترامپ و تو این اشک تمساح ها را برای بازگشت و تقویت داعش به منطقه خرج میکنید؟؟ یا اینکه بخشی از سناریوی تجدید قوا و تجهیز پنهان داعش در منطقه است؟؟ اگر اینطور نیست چرا؟ متحد درجه یک فرانسه یعنی آمریکا تمام زنان و سران داعشی را به نقاط نامعلوم در پایگاه های آمریکائی در منطقه حمل و جابجا میکند؟؟ چرا این عوامل تولید داعش(مردان و زنان داعشی)را برای منقطع النسل نشدن بطور دائم هلی برن و جابجا کرده و از مهلکه مرگ در میدان های عملیاتی نجات میدهید؟.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
اها .هشدا نده لابد دارید باز یه کاری انجام میدید سرانشون دست شماست بازم دارید تجهیزشون می کنید که امریکا صداش دربیاد بگه ما که رفتیم منطقه نا امن شد دوباره لطف می کنیم برمی گردیم نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار