معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش میبد گفت: ۵۸ میلیون تومان برای دانش آموزان بی بضاعت در قالب پویش مهر جویان حسینی در میبد جمع آوری شد.

 محمدرضا کارگر معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش میبد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت:  به همت مجمع فرهنگیان ایران اسلامی پویش مهرجویان حسینی در آستانه سال تحصیلی ۹۸-۹۹ با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت در شهرستان میبد اجرا شد.

او با اشاره به اینکه برای اولین سال پویش مهرجویان حسینی در شهرستان میبد اجرا شده است، افزود: در این پویش قریب ۵۸ میلیون جمع آوری  و به دانش آموزان بی بضاعت، ایتام، دارای بیماری خاص، طلاق و تحت پوشش حمایت از زندانیان اهدا شد.

کارگر در ادامه به نحوه توزیع کارت هدیه و بن خرید بین دانش آموزان نیازمند اشاره کرد و گفت: ۲۶۷ کارت هدیه به مبلغ ۱۵۰ هزارتومان، ۴۰ کارت هدیه به مبلغ ۵۰ هزارتومان، ۱۱۰ بن لوازم التحریر به مبلغ ۵۰ هزار تومان، ۱۰۵ بن کیف و کفش به مبلغ ۶۰ هزار تومان و ۷۰ بسته تحصیلی آموزشی که ارزش هرکدام به مبلغ ۵۰ هزار تومان توزیع گردد.

او با اشاره به اینکه کارت‌های هدیه وبن خریداز سوی مدیران مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است گفت: یکی از خیران میبدی مبلغ ۳۶ میلیون اهدا کرد که در قالب کارت‌های هدیه ۱۵۰ هزار تومانی توزیع گردید.

کارگر افزود: در حوزه معاونت پرورشی به همت ناحیه مقاومت بسیج میبد مقدار قابل توجهی از لوازم التحریر در اختیار مدیران مدارس قرار گرفت تا باشناختی که از دانش آموزان بی بضاعت دارند در اختیار آن‌ها قرار دهند.

انتهای پیام/ی

خیران میبدی به دانش آموزان نیازمند ۵۸ میلیون تومان کمک کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.