عاشقان امام حسین(ع) از هر رنگ و نژادی خود را به اجتماع بزرگ اربعین می رسانند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در استان در جلسه اولین موکب مجازی اربعین گفت: این کار جوانان با سواد و محقق است که با استفاده از منابع دینی و تحقیق، خط سرخ امام حسین (ع) را به خط سبز ظهور مهدی موعود (عج) وصل کنند چرا که جامعه کنونی تشنه این چنین موضوعاتی است.

 او افزود: فعالان فضای مجازی در آستانه اربعین حسینی با حضور در اولین موکب مجازی اربعین، ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان نشان می‌دهند.

آیت الله عبادی گفت: پیامبران کشتی نجات و چراغ هدایت هستند، اما در بین همه آن‌ها، پیامبر گرامی اسلام امام حسین (ع) را کشتی نجات و چراغ هدایت مسلمانان معرفی می‌کند که این نشانه بزرگی ایشان است.

مسئول فضای مجازی سازمان بسیج رسانه استان نیز در این مراسم خواستار تشکیل شورای فضای مجازی در استان شد و گفت: با تشکیل این شورا می‌توان از ظرفیت جوانان برای تولید محتوا در فضای مجازی بویژه در این ایام اربعین استفاده کرد.

رضایی با اشاره به اینکه جبهه سازی حرف اول را در فضای مجازی می‌زند، افزود: فعالان فضای مجازی پرچم یا حسین را در این فضا به اهتزار درآورند و با هشتگ‌های "حب الحسین یجمعنا" و "از خاوران تا کربلا" اهمیت اربعین را به جهانیان در فضای مجازی نشان دادند.

او گفت: تا کنون ۷ هزار توئیت و ۲۰ هزار پست و محتوا در اینستاگرام در خصوص کربلا و اربعین توسط فعالان فضای مجازی استان منتشر شده است.

مسئول فضای مجازی سازمان بسیج رسانه استان از ابتدای محرم تا پایان ماه سفر فعالان فضای مجازی استان، معارف اهل بیت از جمله مصائب وارده بر امام حسین (ع) و خاندان ایشان را با تولید پست‌های متفاوت در کانال‌ها و شبکه‌های فضای مجازی منتشر و ارادت خود را به امام حسین (ع) ابراز می‌کنند.

انتهای پیام / ط ا

تولید ۷ هزار توئیت در اینستاگرام در خصوص کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار