به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم پایانی ششمین دوره جشنواره برند محبوب کشور، که دوشنبه ۲۲ مهرماه ۱۳۹۸ با حضور اساتید شناخته شده حوزه برند برگزار شد، شرکت مخابرات ایران به عنوان برند محبوب کشور شناخته شد.
شرکت مخابرات ایران پس از انجام بزرگترین تحقیقات برندینگ کشور و نظرسنجی گسترده ملی که از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه تا ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۸ در ۱۵۲ گروه کالا و خدمات و باحضور بیش از ۳۶۰۰ برند برگزار شد، این عنوان را کسب کرد.
در ششمین دوره جشنواره برند محبوب کشور که با هدف کلیدی ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رأی و نظر مصرفکنندگان، برگزار میشود، بیش از دو میلیون و پانصد هزار رأی مردمی جمعآوری شد که مبنای انتخاب برندهای محبوب قرار گرفته است.
جشنواره برند محبوب به عنوان گستردهترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از برندهای خوشنام و معتبر را فراهم آورد. بر اساس شعار این جشنواره، برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرفکنندگان دریافت مینمایند و این بزرگترین افتخاری است که یک برند میتواند در بازار کسب نماید.
از سوی دیگر، این رویداد با برگزاری مستمر و سالیانه، به دنبال شکلدهی به جامعه هواداران برندهای ایرانی میباشد تا با تعیین میزان و چگونگی توصیه گری انتخاب برندهای فعال در بازار، زمینه مناسبی را برای کمک به تصمیمگیری و خرید مصرفکنندگان ایرانی فراهم آورد.
انتهای پیام/