حضور تولیت آستان قدس رضوی در موکب عراقی + تصویر

تصویری از تولیت آستان قدس رضوی در یکی از موکب‌های عراقی در ایام پیاده‌روی اربعین منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصویری از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در یکی از مواکب عراقی همزمان با ایام پیاده‌روی اربعین در فضای مجازی منتشر شد.

آداب زیارت اربعین امام حسین(ع) و پیاده‌روی آن، از گذشته‌های دور میان شیعیان و در تقویم تاریخی وفاداران به امام حسین(ع) شناخته شده بوده است. حالا چندسالی است سنت راهپیمایی به وقت اربعین حسینی، چشمگیر شده و هر چند، سکوت، زبان الکن برخی رسانه‌های جهان در قبال این حرکت عظیم انسانی است، اما عاشقان، کاری با سکوت ندارند و فریاد عشق، قوت غالبشان است. این روزها سرزمین عراق میزبان خیل عاشقانی است که از گوشه و کنار دنیا آمدند تا عشق و ارادت خود به اهل بیت (ع) را ابراز کنند.

در این بین بسیاری از مسئولین، هنرمندان و ورزشکاران و عاشقان امام حسین (ع) دل به جاده عاشقی زدند تا در این همایش جهانی شرکت کنند و مهمتر از آن مردمانی هستند که لابه‌لایشان چهره‌های مختلف هنر، فرهنگ، ادبیات، ورزش و سیاست هم دیده می‌شود؛ آنها آمده‌اند تا در گردهمایی اربعین که گروه‌های مسلمان شیعه، سنی، مسیحی،‌ ایزدی و دیگر آیین‌ها حضور دارند شرکت داشته باشند. مقصد همه آنها کربلا است، جایی که خورشید رو به آنجا غروب می‌کند.


بیشتر بخوانید: داور عصر جدید کربلایی شد + تصویر


تصویر منتشر شده از تولیت آستان قدس رضوی را در یکی از موکب‌های عراقی در مسیر پیاده‌روی اربعین که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

حضور حجت‌الاسلام مروی، تولیت آستان قدس رضوی در مواکب عراقی +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.