معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت : به منظور خدمت رسانانی بهتر به زائران در دهه آخر ماه صفر ۸۰ دستگاه اتوبوس در پایانه امام رضا (ع) و ۲۰ دستگاه اتوبوس در پایانه معراج به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

تامین ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به منظور خدمت رسانی به زائرانخلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با بیان اینکه شهرداری مشهد تمامی ظرفیت های خود را برای ارائه خدمات مناسب به زائران در دهه آخر صفر به کار می گیرد، گفت: به همین منظور ۱۰۰ دستگاه ون درون شهری برای خدمات رسانی و انتقال زائران داخل شهر مشهد تعبیه خواهد شد.

او تصریح کرد: خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل درون شهری به خصوص در ایام دهه آخر صفر که تعداد زیادی از زائران در این شهر حضور دارند، طبق سال‌های گذشته و براساس سیاست‌های شورای پنجم شهرداری مشهد با حداکثر ظرفیت انجام خواهد شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به خدمات دهی پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، گفت: این سازمان نیز به منظور ارائه خدمات مناسب تمهیداتی انجام داده است که این خدمات  از جمله بازگشایی درب خروجی پایانه امام رضا (ع) به بزرگراه شهید کلانتری، بعد از ایستگاه میدان حافظ برای انتقال مسافران شمال کشور و همچنین تامین پارکینگ با ظرفیت بالا برای توقف اتوبوس ها، که تاکنون مجتمع آیه‌ها و پارک سوار انقلاب در نظر گرفته شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه در روز‌های آخر دهه صفر به علت حضور زائرین امام رضا (ع) حجم ترافیک بسیار بالا است، افزود: با توجه به افزایش حجم خدمت رسانی حمل و نقل عمومی، امکان کم کردن اتوبوس‌های درون شهری را نداریم، به همین دلیل از ظرفیت مینی بوس و ون‌های بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد.

او با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در ایام پایانی دهه آخر صفر ، تصریح کرد: چهار روز انتهایی آخر صفر با محدودیت‌های ترافیکی مواجه خواهیم بود که محل و مدت زمان آن‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

کاظمی در خصوص خدمات دهی سازمان‌های دیگر نیز ادامه داد: مدیریت استقرار خودرو‌های آتش نشانی، اورژانس و پلیس نیز انجام می‌شود و محل‌هایی برای استقرار آن‌ها در چهار مسیر منتهی به حرم مطهر رضوی در نظر گرفته خواهد شد.

او به بحث اطلاع رسانی در خصوص فعالیت‌های دهه آخر صفر هم اشاره کرد و تصریح کرد: اطلاع رسانی کامل توسط بیلبورد ها، تلویزیون‌های شهری، سامانه پیامک به زائرین، اعلام محدودیت‌های ترافیکی، استرابورد، استفاده از ظرفیت صداوسیما، نشریات و تهیه برشور‌های اطلاع رسانی انجام خواهد شد. همچنین زائرین می‌توانند از طریق سامانه اطلاع رسانی زائر و سامانه ارتباط مردمی شهرداری ۱۳۷ سوالات خود را مطرح کنند.
 
انتهای پیام// ز.م
 

جزئیات خدمت رسانی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در دهه آخر ماه صفر

برچسب ها: شهرداری ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار