رییس پلیس راه استان قزوین از ترافیک سنگین در محور‌های مواصلاتی در تعطیلات اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ نصر اله بیگلری رییس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به روز‌های پایانی هفته و مصادف شدن اول هفته با اربعین حسینی و همچنین تردد چشمگیر زائران اباعبدالله حسین به سوی مرز‌های غربی کشور و برعکس شاهد افزایش چشمگیر حجم سفر در راه‌های استان هستیم.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به فعال بودن ۵۰ دستگاه دوربین هوشمند ثابت و ۳۶ دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی در جاده‌های استان افزود: از روز گذشته تا روز یکشنبه بیست و هشتم مهر ماه شاهد افزایش تردد وسایل نقلیه در راه‌های استان قزوین خواهیم بود.

سرهنگ بیگلری اضافه کرد: با توجه به اینکه به صورت روزانه بالغ بر دو هزار دستگاه اتوبوس در حال تردد در جاده‌های استان است نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری به خصوص رانندگان اتوبوس‌ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی با دقت انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان توصیه کرد: رانندگان قبل از شروع سفر از با اطمینان از سلامت فنی وسیله نقلیه خود، در زمان رانندگی سرعت مطمئن را رعایت و از ارتکاب هر گونه تخلفات رانندگی پرهیز کنند.

سرهنگ بیگلری تاکید کرد: همچنین هر ۲ ساعت رانندگی مستمر ۳۰ دقیقه استراحت کنند، زیرا علت اصلی اغلب تصادفات در راه‌ها ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.
انتهای پیام/.
 

تردد زیاد خودروها در راههای استان به علت تعطیلات اربعین 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار