موسوی بیوکی درباره خدمات رسانی نیروهای شهرداری تهران در کربلا به زائران اربعین توضیحاتی داد.

اهمیت خدمات رسانی شهرداری تهران به زائران اربعینبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال با توجه به سهولت در انجام امور سفر و حذف روادید و اعلام آمادگی مسئولان در حوزه‌های مختلف حجم زائران اربعین حسینی نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است. بر اساس آمار تعداد زوار تا امروز از مرز سه میلیون گذشته است و این مسئله اهمیت اقدامات و خدمات نهاد‌هایی مانند شهرداری را مضاعف می‌کند.

وی افزود: زائرانی که در مسیر پیاده روی حضور دارند مردم کشورمان هستند و خدمت رسانی به مردم همواره جزء وظایف مسئولان و نهادهاست. انتقادی که بعضی از مسئولان به شهرداری تهران وارد می‌کنند که چرا امکانات شهر در خارج از حوزه شهر استفاده می‌شود کاملا نادرست است، چون شهرداری نهادی مردمی است.

موسوی بیوکی ادامه داد: با معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ارتباط و در جریان خدمات ارائه شده هستم. این حجم از خدمت رسانی خالصانه به مردم واقعا لذت بخش است.


بیشتر بخوانید: خدمات رسانی ٨۵٠ پاکبان و ۶٠ آتش نشان در کربلا به زائران اربعین


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به نیرو‌های شهرداری افتخار می‌کنیم که خود را خادم مردم و زائران امام حسین (ع) می‌دانند. در یزد نیز ستادی تشکیل شده به نام «جای پای یار» که نظافت و پاکسازی مسیر پیاده روی از نجف به کربلا را انجام می‌دهد و شهرداری تهران نیز این ستاد را در انجام خدمت رسانی کمک و حمایت می‌کند.

وی در پایان یادآور شد: طی روز‌های آینده عازم کربلا خواهم بود و در مسیر پیاده روی ضمن بازدید از موکب‌های شهرداری تهران، در جریان کامل اقدامات این نهاد خدمتگزار قرار خواهم گرفت.

انتهای پیام/

توضیحات نماینده مجلس درباره خدمات رسانی شهرداری تهران به زائران در کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار