فرمانده قرارگاه اربعین در پایانه مرزی چذابه از بازگشت حدود ۱۶۰ هزار زائر اربعین حسینی به کشور از طریق این پایانه مرزی خبر داد.

سرهنگ محمدسعید یاری فرمانده قرارگاه اربعین در پایانه مرزی چذابه در استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای تردد زوار اربعین حسینی تهمیدات ویژه‌ای با همکاری تمامی دستگاه‌های متولی امنیت و هم افزایی دستگاه‌های دولتی اندیشیده شد که بحمدالله تا امروز پنجشنبه ۲۵ مهرماه مشکلی در تردد رخ نداد و تردد روان در مسیر رفت و برگشت در بخش ایرانی این پایانه مرزی روان است.

او افزود: تا به امروز حدود ۵۱۰ هزار نفر در طریق پایانه مرزی چذابه به کربلای معلی و زیارت حرمین شریفین در نجف و کربلا مشرف شده اند.

سرهنگ یاری اظهار داشت: تاکنون حدود ۱۶۰ هزار نفر از زائران امام حسین (ع) به کشور بازگشته اند و طرح ویژه تامین امنیت زوار در زمینه امنیت، ترافیک، حمل و نقل شهری و... درحال اجرا است و تا این لحظه مشکل خاصی وجود ندارد.

به گفته فرمانده قرارگاه اربعین در پایانه مرزی چذابه، همین شرایط تا پایان مراسم اربعین حسینی و بازگشت زائران به کشور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

تشریح آخرین وضعیت تردد زائران در پایانه مرزی چذابه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.