نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: پیاده‌روی اربعین معجزه عظیمی از جانب خداوند است.

پیاده‌روی اربعین معجزه الهی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حجت اسلام و المسلمین سید مهدی قریشی  نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته با گرامیداشت فرا رسیدن اربعین حسینی و تسلیت این روز گفت: همه شیعیان باید در صف زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) قرار بگیرند و در برگزاری مراسم اربعین حسینی اهتمام ویژه داشته باشند و از زیارت اربعین غافل نشوند.

حجت اسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در ادامه پیاده روی اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) را معجزه الهی دانست و گفت:هر ساله بیش از بیست میلیون انسان عاشق برای بزرگ داشت مقام امام حسین علیه اسلام به کربلای معلی می‌روند و این می‌تواند نشانه‌های فراهم سازی ظهور آقا امام زمان (عج) باشد.

وی در ادامه افزود: طبق گفته پیامبر اکرم صلی الله علیه هر کسی قوم مومن و صالح خداوند را دوست خود قرار دهد در عمل خیر آن قوم شریک است و در قیامت با ایشان محشور خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در استان همچنین تصریح کرد: تعامل با ملت‌ها و کشور‌های دنیا باید با محوریت قرآن کریم و سخنان و احادیث ائمه اطهار علیهم السلام صورت گیرد و در این مسیر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به درستی عمل کرده اند و ما نیز باید پیرو این مسیر الهی باشیم.

انتهای پیام/م

 

نماز جمعه ارومیه

برچسب ها: نماز جمعه ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.