فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

کشف ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در ایلامسردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،   گفت:در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت باند سوداگران مرگ و تهیه و انتقال انواع مواد مخدر بصورت عمده به شهرستان ایلام، موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مقام محترم قضائی و همکاری انتظامی شهرستان ایوان، با رصد خودرو‌های عبوری موفق به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر (یکدستگاه خودرو سواری پراید) شدند و در یک اقدام ضربتی خودرو مذکور را در محور ورودی شهرستان ایوان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد:در بازرسی تخصصی ماموران از خودروی متهمان مقدار ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و ۲ کیلوگرم مواد روانگردان از نوع شیشه که به صورت حرفه‌ای در یک کوله پشتی جاسازی شده بود کشف شد.

اوبا بیان اینکه ۳ سوداگر مرگ در این زمینه دستگیر شده است، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد کشف شده جهت مطالبه به حق مردم تحویل مقام قضائی شدند.

سردار یاری عنوان کرد: مردم در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و گزارش به موقع اخبار و اطلاعات از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ پلیس را یاری کنند.

انتهای پیام/ د

کشف مواد مخدر در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.