مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم مهر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری شرور فراری در شهرستان چرداول

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم مهر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری شرور فراری در شهرستان چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از دستگیری شرور سابقه دار و فراری در عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد.

سرهنگ قدرت رضایی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: در پی وصول اخبار واصله مبنی از حضور یکی از افراد سابقه دار و تحت تعقیب در یکی از روستا‌های تابعه موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: روز گذشته پس از انجام کار اطلاعاتی و تخصصی ماموران مخفیگاه این شرور را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و مقتدرانه در حالیکه افراد محلی قصد متواری دادن او را داشتند دستگیر کردند.

سرهنگ رضایی ادامه داد: فرد دستگیر شده دارای سوابق انتشار تصاویر تهدید آمیز در فضای مجازی را داشته و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول مطرح کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور مقتدرانه اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی، نظم و آرامش مردم را برهم بزنند.

 

کشف بیش از یک و نیم کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: بیش از یک و نیم کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت احدی از فروشندگان مواد مخدر در یک واحد مرغداری غیر فعال، موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و با همکاری انتظامی بخش زرنه در یک عملیات موفق پلیسی متهم دستگیر و مقدار یک کیلو و ۵۵۳ گرم ماده مخدر از انواع مختلف کشف شد.

عالی پور اظهار کرد: پلیس در امر مبارزه با مواد مخدر مصمم است و با سوداگران مرگ و عرضه کنندگان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

او ادامه داد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان مطرح کرد: از شهروندان خواهشمندیم پلیس را با گزارش اخبار در زمینه برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان مواد مخدر همراهی کنند.

 

برخورد یک دستگاه خودروی پراید با عابر پیاده

رئیس پلیس راه استان ایلام ازبرخورد یک دستگاه خودروی پراید با عابر پیاده در جاده ایوان به سراب خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با عابر پیاده در جاده ایوان به سراب یک نفر کشته شد.

او ادامه داد: فوت شده این حادثه یک خانم بوده است.

همتی زاده بیان کرد: به علت سرعت بالای خودرو، راننده در مواجه شدن با عابر قادر به کنترل اتومبیل نبوده و به علت شدت جراحات فرد عابر فوت کرده است.

او مطرح کرد: از رانندگان گرامی خواهشمندیم سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

 

تخطی از سرعت عامل ۶۵ درصد تصادفات ماه صفر

فرمانده انتظامی استان ایلام از بروز ۶۵ درصد تصادفات در ماه صفر به دلیل تخطی از سرعت خبر داد.

سردار یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ۶۵ درصد علت مستقیم حوادث رانندگی از ابتدای ماه صفر تاکنون در محور‌های مواصلاتی استان ایلام تخطی از سرعت مطمئنه ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

او بیان کرد: از رانندگان و همچنین زائران گرامی خواهشمندیم با توجه به افزایش تردد‌ها از مرز مهران سرعت مطمینه را رعایت کنند و از شتاب و عجله بپرهیزند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.