ارائه خدمات درمانی به مصدومان حادثه اتوبوس کربلا در شیراز/ترخیص ۱۵ تن از مجروحان

رئیس بیمارستان تروما شهید رجایی از ارائه خدمات درمانی به مصدومان حادثه دیده اتوبوس کربلا خبر داد و گفت: ۷ نفر از مجروحان همچنان در شیراز بستری هستند.

ارائه خدمات درمانی به مصدومان حادثه  اتوبوس کربلا در شیرازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا مصباحی رئیس بیمارستان تروما شهید رجایی با اشاره به انتقال ۲۲ مصدوم حادثه اتوبوس کربلا، گفت: از ابتدای امر با انتقال ۲۲ مصدوم به این بیمارستان تا کنون برای ۶ بیمار اقدامات جراحی انجام شده که هم اینک ۱۵ نفر آنان از بیمارستان مرخص ومابقی برای جراحی چندگانه بستری هستند.

او با اعلام اینکه علت بستری این تعداد باقیمانده بیماران بستری حادثه اتوبوس کربلا نیاز به جراحی چندگانه است، اظهارداشت: برخی از بیماران به دلیل شدت ضربه به قفسه سینه، ستون فقرات ودیگر اندام‌های آنان نیاز به مراقبت‌های درمانی دارند که براساس گزارشات پس از انجام جراحی‌های مورد نیاز، در روز‌های آتی مرخص خواهند شد.


بیشتر بخوانید: ۳۲ مصدوم حادثه کربلا به شیراز انتقال داده شدند + تصاویر و فیلم 


این جراح ارتوپد بیشترین جراحات شکستگی ران، شکستگی قفسه سینه، شکستگی مهره ستون فقرات، شکستگی ساعد اعلام کرد گفت: تمامی بیمارانی که نیاز به جراحی داشتند در همان ساعات اولیه با تشخیص جراح ارتوپد به اتاق عمل اعزام و اقدامات جراحی برروی آنان انجام شد.

رییس بیمارستان شهید رجایی شیراز یاداور شد: ۲ نفر از مصدومان یک حادثه تصادف دیگر در پیاده روی اربعین نیز به این بیمارستان منتقل شده اند و آن‌ها نیز همچنان از خدمات بستری برخوردارند، یک نفر از مصدومان نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید رجایی به علت صدمات ریوی بستری است و خدمات دریافت می‌کند.


بیشتر بخوانید: رضایتمندی مصدومان از ارایه خدمات درمانی در شیراز 


مصباحی با اعلام اینکه در ایام اربعین حسینی، تمامی اتاق‌های عمل این مرکز درمانی در حال فعالیت بودند، از تمامی کارکنان دلسوز بیمارستان به ویژه جراحان ارتوپدی و ستون فقرات، عمومی، مغز و اعصاب، طب اورژانس، متخصصان بیهوشی، تمامی کارکنان اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه، پرستاران، نیرو‌های حفاظت فیزیکی، خدمات و دیگر کارکنان این مرکز درمانی، قدردانی کرد.

در پی واژگونی اتوبوس حامل جمعی از زائران اربعین حسینی که از شهرستان داراب عازم کربلا بوده و در کشور عراق دچار سانحه شده است، مصدومان این حادثه با هواپیما از فرودگاه آبادان به فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز منتقل و دربیمارستان تروما شهید بستری شدند.
انتهای پیام/م

ارائه خدمات پزشکی به مصدومان حادثه اتوبوس کربلا در شیراز

برچسب ها: درمان ، اربعین حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار