سهرابی گفت: همه بدهی‌های سرخپوشان مربوط به سال‌های گذشته است که با حمایت مالک و مدیرعامل تسویه حساب کردیم.

میرمعصوم سهرابی معاون ورزشی باشگاه تراکتور تبریز در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رکورد شکنی این تیم تبریزی در مختومه کردن پرونده‌های حقوقی و کسب مجوز حرفه‌ای اظهار کرد: بله همه بدهی‌های باشگاه تراکتور مربوط به سال‌های گذشته است که با حمایت مالک و مدیرعامل باشگاه توانستیم این بدهی‌ها را تسویه حساب کنیم و مجوز حرفه‌ای بگیریم.  

سهرابی درباره مبلغ کل بدهی‌های باشگاه تراکتور گفت: مبلغ دقیق بدهی‌ها را نمی‌دانم، اما مطالبات مالی بازیکنان سابق خود از جمله خالد شفیعی را پرداخت کردیم تا برای دریافت مجوز حرفه‌ای مشکلی نداشته باشیم.  

او درباره اینکه باشگاه تراکتور بازیکن جدیدی را تا قبل از نیم فصل دوم جذب نمی‌کند، گفت: در حال حاضر مصطفی دنیزلی درخواستی برای جذب بازیکنان نداشته است تا مدیریت و کمیته فنی باشگاه بررسی کنند.  

هدف گذاری ما قهرمانی در لیگ نوزدهم است 

معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره اینکه این تیم تا هفته ششم لیگ برتر گلی دریافت نکرده است، گفت: بله امیدوارم رکورد گل نخوردن ما تا آخر فصل ادامه داشته باشد و بتوانیم در لیگ برتر رکورد شکنی کنیم. همچنین از ابتدای فصل هدف گذاری ما قهرمانی در لیگ نوزدهم است و  همه تلاش خود را می‌کنیم به قهرمانی دست یابیم.  

سهرابی درباره رونمایی از لباس جدید تراکتور بیان کرد: ما برای تامین پیراهن‌های خود به نماینده شرکت آدیداس در ترکیه سفارش دادیم و آن‌ها لباس‌ها را برای ما ارسال کردند و روز گذشته از پیراهن‌های جدید خود رونمایی کردیم. این لباس‌ها اختصاصی برای باشگاه تراکتور تهیه شده است و از این به بعد بازیکنان در بازی‌ها با این پیراهن به زمین مسابقه می‌روند.  

او درباره اینکه با مهدی ببری به علت انتشار متن غیراخلاقی برخورد نمی‌کنند، گفت: ما طبق آئین نامه انضباطی باشگاه با بازیکنانی که مقررات را رعایت نکنند برخورد می‌کنیم و به طور حتم در مورد مهدی ببری تصمیم می‌گیریم.  

معاون ورزشی تراکتور درباره بازی این تیم برابر تیم نساجی مازندران خاطر نشان کرد: امیدوارم با تلاش بازیکنان و تفکرات کادر فنی بتوانیم این بازی را پیروز شویم و بازیکنان با کسب ۳ امتیاز این بازی مزد زحمات خود را بگیرند.  


بیشتر بخوانید: صادقیان: برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم/ بازی نکردن شکاری ارتباطی به ذوب آهن ندارد


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه تراکتور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار