زائران پیاده رضوی به نیابت از شهدا قدم برمی دارند

طرح زیارت نیابتی شهدا در ایام دهه پایانی صفر اجرا و زائران پیاده رضوی نایب‌ الزیاره ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم می‌شوند.

زائران پیاده رضوی به نیابت از شهدا قدم برمی دارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ستاد خدمت رسانی به زائرین آستان قدس رضوی در ایام پایانی صفر طرح‌ها و پویش‌های متعددی را اجرایی می‌کند که یکی از این طرح‌ها "زیارت نیابتی برای شهدا" است که برای اولین بار اجرایی می‌شود.

در این طرح اسامی شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی ارائه شده و زائران با حضور خود در موکب‌ها و اطلاع از اسامی شهدا در حالی که به زیارت امام هشتم (ع) می‌روند؛ نائب آن شهیدان در زیارت هستند.

در این طرح ۴۰۰ نفر خادم افتخاری جهاد خدمت فعالیت می‌کنند.

طراحی و چاپ فلش کارت به یاد شهدا توسط موسسه چاپ آستان مقدس رضوی و ارسال ۸۰۰۰ پیامک با محتوای شهید و شهادت از دیگر اقدامات صورت گرفته در این طرح می‌باشد.

علاقه‌مندان خدمت‌رسانی به زائرین در دهه پایانی صفر می‌توانند با ارسال عدد ۸ به سامانه ۱۰۰۰۸۸۸۰۸۰ ضمن ثبت نام در ستاد ساماندهی خدمت به زائرین در به جمع خادمیاران افتخاری امام هشتم (علیه‌السلام) بپیوندند.
 
انتهای پیام //ف . ک

زائران پیاده امام رضا (ع) نائب الزیاره شهدا می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار