مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۳۰ مهرماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۳۰ مهرماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

قفل انبار دپوی کالای قاچاق شکست

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور مبارزه بی امان با سوداگران اقتصادی و در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی ماهشهر با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی از محل دپوی کالای قاچاق در این شهرستان مطلع و پس از هماهنگی با مرجع قضائی جهت بررسی موضوع در محل مذکور حاضر شدند.

او بیان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از انبار مذکور، یک هزار و ۵۰ طاقه پارچه، ۱۴۲ کیسه بزرگ لباس دست دوم (تاناکورا)، ۶۲ هزار و ۱۹۵ عدد انواع قطعه موبایل، یک میلیون و ۲۶۱ هزار عدد انواع دستبند پلاستیکی، ۶۹ ثوب کاپشن و ۱۴ هزار و ۲۶۰ قطعه انواع لوازم آرایشی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف کردند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و تشکیل پرونده مقدماتی و تحویل او به مرجع قضائی، افزود: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات، با هرگونه فعالیت سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد و برای پاسداری از سرزمین عزیزمان تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

توقیف خودرو حامل کالای قاچاق در بهبهان

سردار سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور مبارزه بی امان با سوداگران اقتصادی، ماموران پاسگاه انتظامی "درونک" بهبهان در محور دیلم _ امیدیه با اقدامات اطلاعاتی از تردد یک دستگاه سواری سمند حامل کالای قاچاق مطلع و با ایجاد تور ایست و بازرسی طی یک عملیات، خودروی مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

او بیان کرد: در بازرسی از خودروی مذکور ۲۲۸ دستگاه هارد کامپیوتر قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف که کارشناسان ارزش ریالی این محموله را بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند

سردار صالحی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و تشکیل پرونده مقدماتی و تحویل او به مرجع قضائی ادامه داد: تمامی محور‌های مواصلاتی استان تحت رصد کامل امنیتی و اطلاعاتی ماموران انتظامی می‌باشد و با قاچاقچیان به شدت برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/تکمیل می شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار