مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۱۳ مهرماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در شنبه ۱۳ مهرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

مصدوم شدن یک نفر بر اثر برخورد ۳ خودرو در اهواز

ابراهیم قنبری سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت یک و ۴۹ دقیقه بامداد امروز، شنبه ۱۳ مهرماه، طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، وقوع تصادف بین ۳ دستگاه خودروی پراید، تیبا و خودروی حمل زباله در منطقه نادری اطلاع رسانی شد.

او بیان کرد: اکیپ‌های امداد و نجات و اطفاء حریق سازمان به سرعت و با تجهیزات تخصصی به محل حادثه اعزام شدند و با ایمن سازی محل حادثه و رعایت اصول ایمنی در تصادفات جاده‌ای و با عکس العمل سریع، مصدوم حادثه که یک مرد بود و درون کابین خودروی پراید حبس شده بود را خارج کردند و جهت مداوا به عوامل امدادی اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری اظهار داشت: نیرو‌های امدادی و اطفاء حریق پس از اتمام عملیات به ایستگاه عملیات کننده بازگشتند.

پلیس دستان سارق حرفه‌ای موتور سیکلت را بست

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح این شهرستان، دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ با یکسری اقدامات اطلاعاتی و فنی، یک متهم را در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی اظهار داشت: متهم در بازجویی و تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

پلیس کارون کیزبان توزیع کننده موادمخدر

سرهنگ صالح مطهری راد فرمانده انتظامی شهرستان کارون گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با کار اطلاعاتی یک توزیع کننده موادمخدر را شناسایی پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او بیان داشت: در بازرسی از منزل متهم ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ترازوی توزین مواد و آلات استعمال کشف شد.

سرهنگ مطهری راد تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری ۱۱ خرده فروش موادمخدر در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیزمحیط پیرامونی مدارس و مراکز آموزشی، با هدف پاکسازی آن مناطق از لوث وجود خرده فروشان مواد مخدر به مدت ۴ روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

او اذعان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهواز موفق شدند، با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پس از هماهنگی با مرجع قضائی ۱۱ خرده فروش مواد مخدر را دراین مناطق شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند افزود: با هدف اجرای طرح‌های پاکسازی انجام شده، مقدار ۷ کیلو و ۴۲۵ گرم انواع موادمخدر از توزیع کنندگان کشف شد.

فرمانده انتظامی اهواز اظهار کرد: در این طرح‌ها ۱۶ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.