مدیر عامل توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از آغاز عملیات برق رسانی به منطقه عشایری لعل اباد در صورت ایجاد زیر ساخت های لازم خبر داد.

عملیات برق رسانی به منطقه عشایری/ دولت هیچ محدودیتی در اختصاص بودجه عمرانی به عشایر قائل نیستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرآتی مدیر عامل توزیع نیروی برق استان کرمانشاه  در جلسه شورای عشایر از آغاز عملیات برق رسانی به منطقه عشایری لعل اباد در صورت ایجاد زیر ساخت های لازم و اختصاص کدخانوار از سوی بخشداری خبر داد.

او بیان کرد: در صورت اختصاص کد خانوار  عملیات برق رسانی به لعل آباد ریزه وند به انجام خواهد رسید .

 وفائی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه نیز گفت:دولت هیچ محدودیتی در اختصاص بودجه های عمرانی در بخش عشایری برای خود قائل نیست .

 وفائی  خدمت به عشایر و سرمایه گذاری در جهت ایجاد اشتغال و توانمندسازی این عزیزان را حرکت در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار عنوان و بیان کرد :آمارهای موجود همگی نشان دهنده ظرفیت بالای جامعه عشایر در سرانه تولید محصولات پروتئینی سالم و وجود استعداد بالقوه در بخش کشاورزی بوده و دولت هیچ محدودیتی در اختصاص بودجه و سرمایه گذاری در این مجموعه عظیم و خدمتگذار انقلاب برای خود قائل نیست .

 صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت خود را مکلف به زدودن غبار محرومیت از چهره مناطق عشایری کشور میداند .

صفری  با برشمردن خدمات نظام در عرصه خدمت به محرومین ، عشایر را نمونه های استوار و زنده حرکت در مسیر رونق تولید و وفاداری صادقانه به ایران اسلامی دانست و افزود: مجلس با همراهی دولت و دیگر ارکان نظام علی رغم تمام محدودیتها عزم خود را جزم کرده تا محرومیت را از چهره مناطق عشایری کشور بزداید و رفاه این عزیزان را به سطح مطلوب ارتقاء دهد .

 

انتهای پیام/ز

 

 

اغاز عملیات برق رسانی به عشایر کرمانشاه

برچسب ها: برق ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.