مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از پلمپ دو واحد دندانپزشکی متخلف در طول مهر ماه خبر داد.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: در طول مهرماه با تلاش همکاران واحد نظارت بر درمان شبکه ۲ واحد دندانپزشکی متخلف به اتهام ایجاد واحد بدون مجوز و دخالت در امور دندانپزشکی با حضور مقام قضایی پلمب و تحویل مراجع قضایی شد.

او افزود: در این دو واحد دندانپزشکی افرادی بدون صلاحیت و داشتن مدارک دانشگاهی معتبر مشغول به فعالیت‌های دندانپزشکی بودند.

او اضافه کرد: همشهریان به دلیل پایین بودن هزینه خدمات به این واحد‌ها مراجعه کرده که در ادامه با مشکلات و عوارض بسیاری مواجه شده و این مسئله منجر به طولانی شدن روند درمانی و هزینه‌های بیشتر برای آن‌ها می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با هدف جلوگیری از فعالیت‌های غیر قانونی و برخورد با افراد سودجو که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند کارشناسان نظارت بر درمان با نظارت‌های پی در پی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان به منظور حفظ سلامت شهروندان قدم برمی دارند.

او در پایان از شهروندان خواست در انتخاب مراکز درمانی دقت لازم را به کار برده و از مراجعه به واحد‌های فاقد مجوز فعالیت اجتناب کرده و در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی این گونه مراکز مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان کارشناسان اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ن

واحدهای داندانپزشکی غیرمجاز در مهاباد پلمب شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.