معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان بر تسهیل پرداخت خسارت سیل به آسیب دیدگان سیلاب امسال تاکید کرد.

بانک‌های عامل، پرداخت تسهیلات خسارت سیل را هموار کنندسعید عوده زاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه‌ای به منظور بررسی روند پرداخت تسهیلات خسارات منازل مسکونی سیل زدگان با حضور روسای شعب بانک‌های عامل و مسئولان ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن تهران مستقر در این شهرستان برگزار شد.

او با بیان اینکه جذب اعتبارات خسارات سیلاب مستلزم کار جهادی و هماهنگ بین تمامی دستگاه‌های مرتبط از جمله بانک‌های عامل است، اظهار داشت: بانک‌های عامل باید پرداخت تسهیلات به خسارت‌دیدگان سیل در این شهرستان را تسهیل کنند.

عوده زاده ادامه داد: در این جلسه روسای بانک‌های عامل شهرستان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد شعب خود، مشکلات و کمبود‌های مرتبط با امور بانکی در شعب خود را بیان کردند و در پایان مقرر گردید مشکلات پرداخت نشدن تسهیلات بانک‌ها با هماهنگی ستاد معین بازسازی و بانک‌های عامل استان مرتفع و اعتبارات لازم جذب و در اسرع وقت خسارت مردم پرداخت شود.

به گفته این مقام مسئول، تا کنون به ۵ هزار و ۹۰۸ باب منزل مسکونی از طرف ستاد معین جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند که ۳ هزار و ۵۰۶ مورد از آن‌ها تسهیلات خود را دریافت کرده اند و مبلغ تسهیلات پرداختی به سیل زدگان از مرز ۵۰۰ میلیارد ریال گذشت.

انتهای پیام/گ

لزوم تسریع در پرداخت خسارت سیلاب

برچسب ها: تسهیلات ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.