مهم‌ترین حوادث امروزچهارشنبه ۱ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ا آبان ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف مرگبار در محور مهرستان

 رئیس پلیس راه شمال استان گفت: برخورد پژو پارس با پراید در محور" مهرستان-سوران " ۲ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده، در تشریح جزئیات این حادثه گفت:  یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۵ محور مهرستان به سوران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او تصریح کرد: در بررسی عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه پراید به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.

سرهنگ بهروزی زاده عنوان کرد: در این حادثه متاسفانه راننده پراید و یکی از سرنشینان خودرو پژو فوت و ۳ سرنشین دیگر پژو نیز مصدوم و با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان تصریح کرد: علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ پژو پارس اعلام شده است.

کشف  گازوئیل قاچاق در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از توقیف ۲ دستگاه تریلی حامل ۵۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.

سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم گفت: روز گذشته ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید "یدالهی" این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "چابهار-جکیگور" به ۲ دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شدند.

او اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده، در بازرسی از آن‌ها ۵۸ هزار لیترگازوئیل قاچاق فاقد هرگونه مجوز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، خاطر نشان کرد: خودرو‌ها توقیف و افراد متخلف با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

او در پایان از شهروندان خواست که ضمن اعلام موارد مشکوک به قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ هرگونه انتقاد و پیشنهادات خود را در مورد عملکرد و نحوه برخورد کارکنان انتظامی با مردم را با شماره گیری ۱۹۷ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار