رئیس اداره هواشناسی بروجرد گفت: با ورود سامانه بارشی جدید احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر و خیابان‌های این شهرستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس اداره هواشناسی بروجرد گفت: با ورود سامانه بارشی جدید احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر و خیابان‌های این شهرستان وجود دارد.

بهروز یاراحمدی افزود: با توجه به بارندگی‌های هفته جاری در این شهرستان و تداوم آن تا ۶آبان ماه شاهد وزش باد شدید همراه با بارش باران و کاهش دما دراین شهرستان خواهیم بود.

او اظهار داشت: طی این مدت احتمال کاهش دما و آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها و اختلال در تردد جاده‌ ها  دور از انتظار نخواهد بود که توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارت‌های احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.


رئیس اداره هواشناسی بروجرد بیان کرد: پیش بینی می‌شود آسمان بروجرد در ۲۴ ساعت آینده ابری همراه با وزش باد شدید و بارش باران همراه باشد و شدت بارش‌ها در روز‌های شنبه و یکشنبه چهار و پنجم آبان ماه بیشتر شود.

یاراحمدی با بیان اینکه حداقل و حداکثر دمای هوای بروجرد ۱۰ و ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر است، ادامه داد: دمای فعلی هوا در این شهرستان ۱۲ درجه بالای صفر بوده که نسبت به روز گذشته در این ساعت یک درجه کاهش یافته است.

انتهای پیام/ب

هواشناسی بروجرد نسبت به آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر هشدار داد

برچسب ها: هواشناسی ، آبگرفتگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.