بیانیه حزب الله عراق در حمایت از خواسته‌های به حق تظاهرکنندگان

حزب الله عراق با صدور بیانیه‌ای از خواسته‌های به حق مخالفان حمایت و خواستار مبارزه با فساد و بیکاری شد.

بیانیه حزب الله عراق در حمایت از خواسته‌های به حق تظاهرکنندگانبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حزب الله عراق در اطلاعیه‌ای با حمایت از خواسته‌های به حق تظاهرکنندگان اعلام کرد: از اقدامات عملی عادل عبدالمهدی، نخست وزیر در حل بحران بیکاری و مبارزه با فساد حمایت می‌کنیم و گروه‌ها نیز برای تحقق برنامه‌های عبدالمهدی از وی حمایت کنند.

حزب الله عراق عامل فساد در این کشور را قوانین وضع شده از سوی آمریکا خواند و افزود: طرح‌های آمریکا بعد از سرنگونی صدام و برخی اقدامات یک طرفه در صادرات خودسرانه نفت بدون پرداخت هزینه‌های مالی آن به دولت مرکزی و تاسیس شورای بازسازی عراق توسط آمریکا بدون اینکه فعالیت مثبتی محقق شود از جمله عوامل فساد در عراق است.

حزب الله عراق افزود: به امریکا و اسرائیل و عربستان هشدار می‌دهیم بر تظاهرات‌های عراق موج سواری نکنند، چرا که توطئه‌های شوم تان شکست خورده است و اگر در امور عراق دخالت کنید و در صدد راه اندازی فتنه‌ای جدید باشید، این فتنه شما را همانند فتنه داعش شکست می‌دهیم و سپس شما را آماج حملات خود قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۵۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
فقط سید مقاومت اسلامی حزب الله سید فرهیخته و خردمند و بصیر ولایتمدار سید حسن نصرالله باید بشود رئیس جمهور کشور لبنان هم اصلح هست از هر لحاظ هم عادل است هم مومن است هم دست و دل و چشم پاک است و هم با قدرتش در منطقه و جهان اسلام ناب محمدی ص می تواند ملت لبنان را به عدالت اجتمایی و تقسیم صحیح ثروت ملی بدون تبعیض و حق و حقوق شهروندی عادلانهشان برساند ملت فهیم و خردمند لبنان فقط سید حسن نصرالله را رئیس جمهورتان کنید و این دولت خائن و دزد و کلاهبرداران فاسد و فاسق وابسته به آل سعودی سقوطی صهیونیستی آمریکایی فعلی را به زیر بکشید . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار