روزانه ۹۰۰ مسافر با قطار از اصفهان به سمت مشهد مقدس اعزام می‌شوند

مدیرکل راه آهن استان اصفهان گفت:روزانه دو رام قطار به صورت دائم از اصفهان به سمت مشهد حرکت می‌کند و با توجه به ظرفیت هر رام قطار که ۴۵۰ نفر است روزانه به صورت ثابت بیش از ۹۰۰ مسافر از اصفهان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سیدرضا سادات حسینی مدیرکل راه آهن استان اصفهان اظهار داشت: روزانه دو رام قطار به صورت دائم از اصفهان به سمت مشهد حرکت می‌کند و با توجه به ظرفیت هر رام قطار که ۴۵۰ نفر است روزانه به صورت ثابت بیش از ۹۰۰ مسافر از اصفهان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

او افزود: ظرفیت خط‌ها به دلیل ازدحام زیاد قطار‌ها در مسیر، به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل است و امکان اضافه کردن رام‌های فوق العاده وجود ندارد؛ اما ظرفیت قطار‌ها بسته به موقعیت زمانی تغییر پیدا می‌کند.

مدیرکل راه آهن استان اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: از تاریخ ۳ آبان ماه، به صورت یک روز در میان، یک رام قطار به صورت دائم از مبدا کاشان به مقصد مشهد حرکت خواهد کرد و این امر موجب تسهیل حرکت مسافران می‌شود.

او گفت: با توجه به ترافیک سنگین ریلی از مبدا تهران به مشهد و تکمیل شدن ضریب اشغال قطارها، امکان افزودن رام قطار به مقصد مشهد مقدس وجود ندارد و صرفاً مسافرانی که از هفته‌های قبل بلیط قطار را خریداری کرده‌اند می‌توانند با این وسیله به مشهد مقدس مسافرت کنند.

انتهای پیام/م

 

روزانه دو رام قطار به صورت دائم از اصفهان به سمت مشهد حرکت می‌کند

برچسب ها: قطار ، آستان قدس رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.