اخبارحوادث سوم آبان ماه ۹۸؛

توقیف سواری پراید با ۱۰۰ کیلو تریاک در اصفهان / شش مصدوم براثرواژگونی خودرو در محور ترانزیت بادرود- اردستان

مهم‌ترین حوادث امروز سوم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروزسوم ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف سواری پراید با ۱۰۰ کیلو تریاک در اصفهان

سرهنگ "غلامحسین صفری" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران تکاوری پلیس اصفهان حین کنترل محور فرعی " راه آهن" به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰۰ کیلو تریاک که به طور حرفه‌ای زیر صندلی‌های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.
 

شش مصدوم براثرواژگونی خودرو در محور ترانزیت بادرود- اردستان

علی کفاشی رییس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور ترانزیت بادرود_اردستان شش سرنشین خودرو مصدوم شدند.

او افزود: با حضور به موقع امدادگران هلال احمر دو نفر از مصدومان این حادثه سرپایی در مان و چهار مصدوم دیگر هم با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.
 

حمله گرگ به آغل گوسفندان و دریدن هفت راس گوسفند

مسئول انجمن حافظان محیط زیست شهر بادرود گفت: یک قلاده گرگ با حمله به آغل گوسفندان دامداری در مزرعه خرم آباد شهر بادرود هفت راس گوسفند را تلف کرد.
عبدالعظیم شکاری افزود: در این حادثه به چوپان گله آسیب نرسیده است.

 

دستگیری متخلفان شکاروصید درمنطقه شکارممنوع ستبله

ایرج حشمتی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: محیط بانان در گشت و کنترل منطقه شکار ممنوع ستبله شهرستان بوئین میاندشت این شکارچیان را دستگیر کردندو به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

او افزود:از این متخلفان سه قبضه اسلحه شکاری، سه لاشه خرگوش، یک لاشه تشی و ادوات شکار کشف و ضبط شد. در زیستگاه‌های حیات وحش، شکار و حتی اقدام به شروع به شکار توسط متخلفان شکار، جرم است و طبق ماده ۱۰ و ۱۵ قانون شکار و صید با متخلفان برخورد می‌شود.

منطقه شکارممنوع ستبله بوئین میاندشت ۲۱ هزار و ۸۱۵ هکتار وسعت دارد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.