کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم ما با این برد در شرایط خوبی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران پس از دیدار با پارس جنوبی جم که با برتری آبی ها همراه بود بیان کرد: تیم ما با این برد در شرایط خوبی قرار گرفت. اول فصل خیلی تلاش کردیم، ولی متاسفانه بدشانسی و عدم تمرکز نامناسب باعث می‌شد تا به خوبی نتیجه نگیریم. اکنون تیم ما در مسیر درستی قرار دارد و اول راه هستیم و باید پیش برویم و انشاالله به بالای جدول بیاییم و شرایط بهتری پیدا کنیم.

او درباره باخت تراکتور و بازی سختی که برابر این تیم در آینده خواهند داشت بیان کرد: بازی حساسی در پیش داریم و باخت تراکتور حساسیت این بازی را بیش‌تر می‌کند.

غفوری ادامه داد:من هر سال همیشه سه چهار هفته زمان می‌برد تا روی دور خوب بازی‌های بیفتم و امسال هم همین طوری بود، ولی خدا را شکر شرایط بدنی خودم و تیم خیلی بهتر شد. تیم ما شرایط خوبی دارد و تنها چیزی که شاید بتواند تیم را تحت تاثیر قرار دهد این خواهد بود که از نظر مالی شاید فکر بچه‌ها بهم بریزد. بازیکنانی که از پارسال در این تیم بودند و الان هم هستند یک هزار تومانی هم نگرفتند و این مشکل است و امیدوارم مدیریت فکرباشد، چون بحث مالی به تیم ضربه می‌زند.


بیشتر بخوانید: قائدی:مصدوم نیستم/ بازی سختی مقابل تراکتور داریم


او در پایان تصریح کرد: پارسال مقداری پول دادند و برخی تسویه شدند و برخی هم نشدند، اما از قرار داد‌های امسال یک هزار تومانی هم دریافت نکردیم. تیم استقلال اعتصاب نمی‌کند و این کار را نمی‌کنیم. اما برای حق و حقوقمان می‌جنگیم و این موضوع هیچ تاثیری در بازی‌های ما نمی‌گذراند، چون بازیکنان استقلال انقدر با غیرت هستند که تحت هر شرایطی تا زمانی که پایشان را در زمین می‌گذراند برای هواداران جانشان را هم می‌دهند.

او درباره اینکه حامد پاکدل گفته غفوری پیراهن مرا کشیده و پنالتی بوده گفت:نمی دانم، اما داور باید تشخیص بدهد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار