به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، امیر احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای یزد در این مراسم با اشاره به ضرورت بکارگیری روشهای نوین در تهیه گزارشها و مستندهای خبری، گفت: خبرنگاران باید در تولید اخبار خود ابتکار عمل داشته و به دنبال تهیه خبرهای خلاقانه باشند.
او با اشاره به اینکه باشگاه خبرنگاران برندی در حوزه آموزشهای رسانهای است، افزود: این مجموعه، در پرورش نیروهای پرانگیزه، خلاق و جوان نقش بسزایی دارد.
مهدی سلطانی معاون خبر صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این مراسم گفت: لازمه کار خبرنگاری، خلاق بودن، داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت است تا در کنار آن با سرعت و صحت بتوان در این حوزه، موفق عمل کرد.
علی محمد بابایی مدیر جدید باشگاه خبرنگاران جوان یزد نیز گفت: خبرنگاران خلاق با روی آوردن به جریان سازی خبری، تحلیلهای رسانه ای، خلاقیت و جذابیت در شیوههای معمول خبرنویسی میتوانند اقتدار و محبوبیت خود را در فضای مجازی مستحکم کرده و افزایش دهند.
او افزود: فضای مجازی محبوبیت غیر قابل انکاری در بین عامه مردم دارد و در این عرصه هر شخصی میتواند به صرف داشتن تنها یک گوشی هوشمند به تولید و انتشار محتوا بپردازد و خود را تولید کننده و منتشر کننده برخی اخبار و اطلاعات بداند، اگرچه این کار آسیبهایی را به همراه دارد.
پیش از این، محمدعلی بختیار امینی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد بود.
انتهای پیام/ی