مجید مروتی و مهدی آهنگری ۲ بازیکنی هستند که با تیم فوتسال مقاومت البرز به توافق رسیدند و قراردادشان را با این تیم به ثبت رساندند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مقاومت البرز، در رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال عملکرد چندان بدی را از خود نشان نداد و در پایان نیم فصل اول لیگ توانست با کسب ۱۷ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار گیرد.

تیم فوتسال مقاومت البرز در این فصل با سرمربی جوان خود یعنی فرهاد کشاورز نتایج بسیار پر نوسانی را کسب کرده است. به طوری که در برخی از دیدار‌های مهم و سخت موفق به پیروزی شده و در برخی از بازی‌های به نسبت آسان تن به شکست‌های سنگینی داده است.


بیشتر بخوانید: بازی‌های دوستانه بین تیم‌های لیگ برتری فوتسال/ تیم‌ها آماده رقابت‌های نیم فصل دوم


حال این تیم برای حضور هر چه پر قدرت خود در ادامه مسابقات لیگ برتر در نیم فصل دوم اقدام به خرید دو بازیکن جدید کرده است. مجید مروتی بازیکن سابق تیم فوتسال مبل کریمی البرز و همچنین مهدی آهنگری بازیکن تیم ملی امید کشورمان دو بازیکنی هستند که قراردادشان را با این تیم به ثبت رساندند و قرار است تیم مقاومت را در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر همراهی کنند.

حال باید منتظر ماند و دید که تیم فوتسال مقاومت البرز با خرید این دو بازیکن جدید خود چه عملکردی را می‌تواند در ادامه رقابت‌های نیم فصل دوم از خود نشان دهد و باید دید که در پایان فصل چه جایگاهی را در جدول کسب خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: چهار فوتسالیست ایران در ترکیب تیم ملی جمهوری آذربایجان


لازم به توضیح است که مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه ۹ آبان ماه آغاز می‌شود و تیم مقاومت البرز در اولین بازی از دور برگشت این مسابقات مهمان تیم سوهان محمد سیما قم خواهد بود. این دیدار در سالن شهید حیدریان شهر قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم فوتسال مقاومت البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار