علی صانعی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ ساله‌ها انتخاب شده است، اما هنوز نام دستیاران او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

وضعیت مبهم دستیاران سرمربی تیم ملی فوتسالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای کمیته فوتسال حدود ۲۰ روز پیش علی صانعی را به جای حمید شاندیزی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ ساله‌ها انتخاب کردند. علی صانعی پیش از این انتخاب به مدت ۳ سال در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان مشغول به کار بود و اکنون حضور او در تیم زیر ۲۰ ساله‌ها می‌تواند به تیم ملی امید ما در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا بسیار کمک کند.


بیشتر بخوانید: اعضای کمیته فنی فوتسال فردا تشکیل جلسه خواهند داد


بعد از گذشت چند هفته از انتخاب علی صانعی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ ساله‌ها هنوز انتخاب دستیاران او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در خبر‌ها آمده است که محمود قاضی و کاظم صادقی به عنوان ستیاران جدید علی صانعی در تیم ملی زیر ۲۰ سال‌ها انتخاب شده اند. اما یک منبع آگاه در کمیته فوتسال در گفتگو با خبرنگار ما مبنی بر اعلام دستیاران علی صانعی گفت: «هنوز نامی از سوی کمیته فنی فوتسال به ما اعلام نشده است و اگر قرار باشد اسمی هم اعلام شود باید اسامی آن‌ها بر روی سایت فدراسیون فوتبال قرار گیرد که تا الان چنین اسامی روی سایت قرار نگرفته است.


بیشتر بخوانید: ملی پوش فوتسال ایران در صدر لیست بهترین گلزنان مسابقات آسیایی


این منبع آگاه ادامه داد: اگر قرار باشد دستیاران صانعی انتخاب شوند باید با اعضای کمیته فوتسال جلسه‌ای را برگزار کنیم تا نام این افراد در آن جلسه اعلام شود و در صورت موافقت اعضا، آن‌ها را به عنوان دستیاران جدید اعلام می‌کنیم.»

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار