مهاجم تیم صنعت نفت آبادان گفت: مشکلی که با کادر فنی به وجود آمد درون خانواده صنعت نفت حل شد.

عیسی آل کثیر مهاجم گلزن تیم صنعت نفت آبادان که در بازی روز گذشته تیمش مقابل تراکتور گلزنی کرد، در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد گلزنی اش  بیان کرد:  تلاش کل تیم صنعت نفت باعث شد تا در این بازی گلزنی کنم. در بازی مقابل تراکتور می‌خواستیم ثابت کنیم برد‌های قبلی تیم‌مان اتفاقی نبوده است.  

وی افزود: این بازی را از پیش برنده تلقی نمی‌کردیم. تراکتور اندازه سه تیم بازیکن داشت و اصلا تیم کوچکی نیست و ما کار بسیار بزرگی کردیم که این تیم را از پیش روی برداشتیم.

آل کثیر در خصوص پاسخ به این سوال که "آیا برای عنوان آقای گلی رقابت‌ها خیز محکمی برداشته است" بیان کرد: با سه گل زده فعلا در جایگاه دوم جدول گلزنان هستم. اما قبلا هم گفته بودم من صد درصد به کسب عنوان آقای گلی فکر می‌کنم، اما در وهله اول به نتیجه گیری تیمم بیشتر اهمیت می‌دهم.  

مهاجم تیم صنعت نفت آبادان در ادامه در مورد شائبه اختلافش با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم صنعت نفت گفت: مشکلی که با کادر فنی به وجود آمده بود، درون خانواده صنعت نفت حل و بعد هم تمام شد.

آل کثیر در پایان درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل نساجی مازندران بیان کرد: بازی کردن مقابل نساجی در ورزشگاه شهید وطنی مقابل حضور تماشاگران واقعا سخت است، اما به پیروزی در این بازی فکر می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: آل کثیر با اسکوچیچ آشتی کرد


انتهای پیام/

اظهارات آل کثیر در مورد گلزنی اش در بازی مقابل تراکتور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار