قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس از برگزاری پنجمین اجلاس استانی نماز در روز پنج‌شنبه، ۹ آبان‌ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی خبر داد.

۹ آبان، زمان برگزاری پنجمین اجلاس نماز در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام علی سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس از برگزاری پنجمین اجلاس استانی نماز خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۸ تا ۱۱ روز پنج‌شنبه، ۹ آبان‌ماه در باشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه این اجلاس با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم از ۱۳ دستگاه برتر در حوزه اقامه نماز تجلیل می‌شود.

سقاچی با بیان اینکه این اجلاس با موضوع نماز و مدرسه برگزار می‌شود، گفت: اجلاس سراسری نماز در سال جاری در محور‌هایی نظیر شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز، نقش مدیران و معلمان به دعوت دانش‌آموزان به نماز، نقش اولیا در رونق نماز مدارس، راهکار‌های حضور فعال روحانیان در مدارس، چگونگی پیوند مسجد و مدرسه، راهکار‌های رونق نماز مدارس و چگونگی نقش دانش‌آموزان در رونق نماز مدارس اجرا خواهد شد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس با بیان اینکه در اجلاس فوق پیرامون این محور‌ها بحث و بررسی خواهد شد، گفت: دانش‌آموزان، دانشجویان مردم عادی می‌توانند در محور‌های مذکور مقاله، شعر، سرود، فیلم‌نامه، فیلم، عکس، پوستر، رمان، خاطره و ... به ستاد اقامه نماز ارسال کنند.

او، آخرین مهلت ارسال آثار به اجلاس سراسری نماز در سال جاری را ۲۰ آبان‌ماه جاری اعلام کرد و گفت: برگزیدگان این اجلاس در آذرماه امسال در اجلاس سراسری نماز که به‌میزبانی گرگان برگزار خواهد شد، تجلیل می‌شوند.

سقاچی همچنین گفت: در ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه، ۹ آبان‌ماه نیز جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی با اساتید دانشگاه‌های شیراز با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب از منظر قرآن در سالن سینا و صدرا برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/م

برگزاری پنجمین اجلاس استانی نماز

برچسب ها: قرآن ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار