تیم فوتبال پارس جنوبی جم به دلیل مشکلات مالی از ادامه رقابت های لیگ برتر کنار کشید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پارس جنوبی جم که یکی از ۳ تیم نفتی لیگ برتر محسوب می شود، به دلیل مشکلات مالی از ادامه رقابت های لیگ نوزدهمکنار کشید.

کاروان تیم پارس جنوبی جم قبل از بازی با استقلال تهران در هفته هشتم لیگ، با مشکل هتل در تهران رو به رو بودند که ایوب چراغی، سرپرست تیم مثل سال‌های گذشته به صورت شخصی هزینه این موضوع را پرداخت کرد و اعضای تیم در هتل اسکان پیدا کرد. همچنین قرار بود بلیت بازیکنان و کادر فنی به جم تهیه شود، تا پارسی‌ها در هفته نهم در شهر خودشان از تیم صدرجدولی سپاهان پذیرایی کنند، که این اتفاق هم رخ نمی‌دهد.


بیشتر بخوانید: مهدوی: کمک داور، گل پارس جنوبی را آفساید گرفت


نفرات اندک باقی مانده در پارس جنوبی از لیگ هجدهم، بیش از ۵۰ درصد مطالبات فصل پیش را دریافت نکردند و اوضاع دستمزد‌ها در لیگ نوزدهم هم تعریفی ندارد.

کمالوند دیشب به قضاوت سید رضا مهدوی، داور دیدار با استقلال اعتراض داشت، اما در موردی عجیب، هیچ شخصی در باشگاه پارس جنوبی، به دلیل نبود مدیرعامل نمی‌تواند نامه اعتراضی جمی‌ها را امضا و به سازمان لیگ ارسال کند.

اما کار زمانی بالا می‌گیرد که پس از کمک اخیر منطقه ویژه اقتصادی به این تیم، یکی از نهاد‌های نظارتی، مسئولانِ این مجموعه را بازخواست می‌کند. در پی این موضوع امروز منطقه ویژه اقتصادی کمک کردن به پارس جنوبی در ادامه لیگ را منتفی اعلام می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که اعضای تیم به کناره گیری از لیگ تن بدهند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار