سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: رئیس کمیته داوران، آن‌جا را با دادگاه اشتباه گرفته است و به کسی حق اعتراض نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره کناره‌گیری تیمش از لیگ برتر گفت: تیم ما پول ندارد و خدا را خوش نمی‌آید که چنین کار‌اهایی مثل بازی با استقلال را هم با ما انجام بدهند. خب اگر قرار است که داور بازی ۱۵ اشتباه بکند، خب چرا من را داور نگذاشتند؟ فرق من و داور بازی باید چه چیزی باشد؟ پس داور ملی و الیت یعنی چه؟ مگر می‌شود یک داور ۸ اشتباه انجام دهد؟ همان داوری که ۳ هفته پیش بازی ما را قضاوت کرد بازی این هفته داور میدان بود و داور کنار دروازه هم در بازی هفته قبل مقابل صنعت نفت، پنالتی تیم ما را نگرفت. همین داوران دیروز اشتباهات داشتند.

کمالوند: ممبینی، کمیته داوران را با دادگاه اشتباه گرفته است/پول نداریم به جم برگردیم


بیشتر بخوانید: پارسی ها از لیگ برتر کنار کشیدند


آقای ممبینی الآن خودت بیا حرف بزن

او ادامه داد:‌ حالا چون پول نداریم باید این رفتار‌ها را با ما بکنند؟ آقایان فکر می‌کنند از پشت کوه آمدیم، اما خودِ ممبینی یک هفته قبل از بازی‌ها، چیدمان داوری‌ها را انجام می‌دهد. یعنی داور  یک بازی را خراب می‌کند، اما قبل از بازی ابلاغ داوری بازی بعد را دریافت می‌کند. ممبینی آدم محترمی است، اما اینجا را تبدیل به دادگاه کرده است تا کسی حرف نزند. خب آقای ممبینی الآن خودت بیا حرف بزن. می‌گویی ما حرفی نزنیم، پس خودتان بیاید صحبت کنید.

تماشاگران هم فهمیدند که گل محمد نوری آفساید نبوده، اما کمک داور نه!

او درباره شرایط بازیکنانش پس از بازی با استقلال گفت: بعد از بازی همه داشتند گریه می‌کردند. در صحنه گل محمد نوری، تماشاگران فهمیدند که صحنه آفساید نبوده، اما کمک داور آفساید گرفت. حق ما را خوردند بعد می‌گویند، حرف نزنیم. اینجا را با دادگاه اشتباه گرفتند.

کمالوند: ممبینی، کمیته داوران را با دادگاه اشتباه گرفته است/پول نداریم به جم برگردیم


بیشتر بخوانید: کمالوند: اجازه بدهید برد استقلال در جریان بازی اتفاق بیفتد/ اگر حقی از ما گرفته شده، به یک شکلی آن را برگردانند


کناره‌گیری ما از لیگ، صددرصدی و قطعی است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درمورد کناره‌گیری تیمش از ادامه رقابت‌های لیگ نوزدهم، اظهار کرد: کناره‌گیری ما صد در صدی و قطعی است. پول نداریم به هتل برویم و وقتی با مرادی، سرپرست موقت باشگاه صحبت می‌کنم، به من می‌گوید یک نهاد نظارتی اجازه ادامه کمک از سوی منطقه ویژه را نمی‌دهد. به منطقه ویژه اخطار دادند که چرا هزینه بلیت‌ها را می‌دهد. حالا امروز به من می‌گویند پول نداریم بلیت بگیریم تا تیم به جم برگردد. شما ببینید با چه مصیبتی در بازی‌ها حاضر می‌شویم، بعد چگونه با ما رفتار می‌شود؟

کمالوند: ممبینی، کمیته داوران را با دادگاه اشتباه گرفته است/پول نداریم به جم برگردیم

او ادامه داد: این‌ها مشکلی نیست، اما چرا این حرف‌ها را اول فصل نگفتند؟ بازیکنانی که جذب کردیم هر کدام از لیگ یک و دیگر تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد داشتند. حالا پولی نداریم که به آن‌ها بدهیم. بازیکنان ما با قرارداد‌های ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی برای پارس بازی می‌کنند. مگر این ارقام برای لیگ برتر زیاد است؟ همین پول‌ها را هم نداریم. مردم جم دلخوشی‌شان تیم پارس است.


بیشتر بخوانید: مهدوی: کمک داور، گل پارس جنوبی را آفساید گرفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
بشین بابا تورو قرآن ،داورا اشک هوادارای استقلالو در آوردن بس که گل سالم مردود کردن و...حالا تو اومدی داری ننه من غریبم بازی در میاری که پول نداریم وچه وچه...
آخرین اخبار