مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۵ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۵ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کالای قاچاق  به دست پلیس خوزستان افتاد

سردار سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران پلیس آگاهی در محور عوارضی اهواز - سربندر مستقر که به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک و با استفاده از علائم هشداردهنده آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۶ دستگاه یخچال، ۱۵ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی، ۸ دستگاه مایکروفر، ۹ دستگاه جاروبرقی، ۳۶ عدد بشکه خالی بزرگ قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند تصریح کرد: یک قاچاقچی در این زمینه دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی گردید.

جاشنین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: تمامی محور‌های مواصلاتی استان تحت رصد کامل امنیتی و اطلاعاتی ماموران انتظامی است و با قاچاقچیان به شدت برخورد خواهد شد.

دستان سارقان حرفه‌ای خودرو در شوش بسته شد

سرهنگ حمید رضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش گفت: دستگیری سارق یا سارقان احتمالی خودرو از کشاورزانی که در زمین‌های زراعتی شوش مشغول آبیاری بودند،  در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی ۲ سارق را حین سرقت شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه خودروی پژو و پراید و یک موتورسیکلت سرقتی کشف کردند.کردند.

سرهنگ بهاروند بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۴ فقره سرقت خودرو در شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند.

توقیف کالای‌های قاچاق در هندیجان

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پلیس یک انبار دپوی کالای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی از آن بازرسی کردند.

او افزود: در بازرسی از  این انبار ۵۲۸ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز گمرکی کشف و برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شدند.

عباس زاده بیان داشت: یک دستگاه ایسوزو در حال بارگیری نیز توقیف و ۴ نفر در این رابطه دستگیر شدند همچنین ماموران پلیس آگاهی هندیجان ۸ دستگاه خودروی سبک حامل پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی لوازم آرایشی، بهداشتی و پوشاک کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه ۸ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

این مقام مسئول گفت: در مجموع ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ۱۲ متهم دستگیر شدند و مخلان اقتصادی بدانند نیروی انتظامی مصمم است با پدیده شوم قاچاق به ویژه از نوع سازمان یافته برخورد قاطع و مستمر را در دستور کار خود قرار دارد.  

 سارق ساختمان‌های در حال ساخت بهبهان به ایستگاه آخر رسیدند

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: ماموران پلیس آگاهی ۲ سارق سابقه دار عامل سرقت‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

او با اشاره به اعتراف سارقان بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیس آگاهی تاکنون به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت اعتراف کرده اند.

سرهنگ عزیزی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار