فرماندار بویراحمد آخرین وضعیت پروژه های راه سازی شهر یاسوج را تشریح کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،کناری فرماندار بویراحمد در مورد وضعیت ورودی‌های شهر یاسوج گفت: تعهد اداره راه و شهرسازی از سمت جاده یاسوج به شیراز ۳۲ کیلومتر بوده که ۱۶ کیلومتر آن به بهر برداری رسید.

کناری با بیان اینکه از ۱۶ کیلومتر باقی مانده، ۸ کیلومتر در دست اجرا است و تا دهه فجر امسال تکمیل می‌شود افزود: ۴ کیلومتر در آینده به مناقصه گذاشته می‌شود و ۴ کیلومتر دیگر که حدفاصل تونل بین مله شوره و روستای گنجگون است در سال آینده تامین اعتبار خواهد شد.

او گفت:۳۴ کیلومتر از چهار خطه شدن جاده یاسوج به شیراز تا نیمه اول سال آینده به مناقصه خواهد رفت و با تعیین پیمانکار آغاز به کار خواهد کرد.

کناری افزود: تعهد اداره راه و شهرسازی در جاده یاسوج به اصفهان ۳۴ کیلومتر بوده که ۲۸ کیلومتر آن به بهره برداری رسید و ۷ و نیم کیلومتر آن خط کشی و تا ۱۰ روز آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: پیوست قانونی جاده یاسوج به بابا میدان ۱۴ میلیارد تومان است و ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای چهار خطه شدن این مسیر اختصاص یافت.

او اضافه کرد: روشنایی این جاده تا روستایی جهان آباد دشتروم در دست اقدام است که تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه جاده یاسوج به سی سخت تا روستای گنجه‌ای چهار خطه است گفت:۱۲ کیلومتر از این محور که حدفاصل روستای گنجه‌ای تا روستای ده برآفتاب می‌شود در دست اجرا بوده و تا دهه فجر امسال تکمیل خواهد شد.

او افزود: قطعه ۴ کیلومتری یاسوج به سی سخت به طول ۱۶۰۰ متر نیاز به احداث تونل دارد و همچنین برای احداث یک پل در این مسیر ۱۲۰ میلیار تومان اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام/ط

آخرین وضعیت پروژه های راه سازی شهر یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.