مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تیم بانوان انجمن «کونگ فو توا» این استان در رقابت‌های قهرمانی کشور موفق به کسب یک مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز شد.

کونگ فو کاران سیستان و بلوچستان پنج مدال کشوری به گردن آویختندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت:تیم بانوان انجمن «کونگ فو توا» این استان در رقابت‌های قهرمانی کشور موفق به کسب یک مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز شد.

او افزود: این دوره از رقابت‌ها با حضور بیش‌از ۴۵۲ ورزشکار در قالب ۲۵ تیم آبان در قزوین برگزار شد.

او ادامه داد: تیم نوجوانان سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت‌ها با ۱۵ ورزشکار شرکت کرده بود که در پایان ساجده پیوست در وزن منفی ۴۴ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین سحر حسینی در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم و سارینا اصغری در وزن منفی ۳۴ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و سحر سرحدی در وزن منفی ۳۶ کیلوگرم و پانیذ ابراهیمیان در وزن منفی ۴۱ کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شدند.

هم‌اینک افزون‌بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

قهرمانی کونگ فو کاران سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار