رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم‌های ایام پایانی صفر، آتش نشانی تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

آتشپاد دوم امیر عزیزی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: با توجه به فرا رسیدن دهه پایانی صفر و تردد زیاد زائران در ورودی‌های مشهد، تمهیدات ویژه‌ای برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم‌های این ایام و آرامش و سلامت شهروندان و زائران در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: در ورودی‌های پر تردد مشهد مانند؛ رباط خاکستری و میقات الرضا(ع) خودرو‌های آتش‌نشانی با تجهیزات کامل به صورت ۲۴ ساعته مستقر شده اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: تمامی واحد‌های آتش‌نشانی در سطح شهر مشهد از ۳ روز قبل تا آخر هفته به صورت آماده باش قرار دارند.

عزیزی افزود:گروه‌های بازدید ایمنی از اماکن استقرار زائران پیاده با محوریت مدارس، حسنیه‌ها و تکایا با هماهنگی خدمت گذاران انجام می‌شود و خودرو‌های اطفای حریق در موکب‌های زیر نظر شهرداری مشهد حضور دارند.

او با اشاره به حضور ۵۰ نفر آتش‌نشان در اطراف حرم مطهر رضوی، ادامه داد: با هماهنگی آستان قدس رضوی گشت‌های موتوری آتش نشانی در رینگ‌های ورودی حرم و بانوان آتش نشان داوطلب در رواق‌های حرم مطهر مستقر هستند.

انتهای پیام// م. ب
 


استقرار گشت‌های موتوری آتش نشانی در رینگ‌های ورودی حرم مطهر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.