به تازگی چند تصویر از مدارک شناسایی ابوبکر بغدادی سر کرده داعش، در فضای مجازی منتشر شده است

تصاویر مدارک شناسایی ابوبکر بغدادی + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان انتشار خبر کشته شدن ابوبکر بغدادی تصاویر زیادی از او در فضای مجازی منتشر و بین کاربران دست به دست شده است، اما جدیدترین تصویر منتشر شده که به سرکرده داعش تعلق دارد، به اطلاعات هویتی و مدارک ابوبکر بغدادی مربوط می‌شود.

روز گذشته شبکه تلویزیونی الجزیره با پخش خبری فوری اعلام کرد که ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش بر اثر حمله هوایی که دونالد ترامپ آن را تایید کرده بود به هلاکت رسیده است.

با وجود آنکه ابوبکر بغدادی توسط دولت آمریکا تجهیز و به قدرت رسیده بود، اما او از سال ۲۰۱۱ توسط دولت آمریکا تروریست نامیده شد و برای دستگیری‌اش نیز باراک اوباما جایزه‌ای بسیار بزرگ در نظر گرفت.

در ادامه تصویر مدارک هویتی ابوبکر بغدادی را مشاهده کنید:

تصاویر مدارک شناسایی ابوبکر بغدادی + عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۱:۴۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
حیف اسمی که روش گذاشتن...
ملعون کثیف.
ترامپ برادر خودش را کشت
Iran (Islamic Republic of)
حیدری
۰۸:۴۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
این چندمین باره کشته میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۳۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
ابوبکر البغدادی در حال حاضر در جزایر قناری سه تیغه کرده ریش و سیبیلاشو از ته زده شلوارک پرچم آمریکا رو هم پوشیده عینک ریبن هم زده روی چشمای هیزش کلای کابوییم گذاشته سرش دمپای ابریم کرده پاش داره روی سواحل شنی و زیبای قناری با رفیقای مونثش کباب باربیکیو و مشروبات الکلی میخورن میریزن توی خندق بلا میزنن و میرقصن سیگار برگ میکشن به ریش افراد اسکول ملنگ داعشیش داره می خنده مثل اون یکی بن لادن که در جزایر هوایی داره حالشو می بره و بقیه مهرهای سوخته آمریکا .