کارشناس کارشناس مسائل منطقه و بین‌الملل در یادواره شهدا درخمین گفت: امنیت و اقتدار کشور مرهون خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران است.

امنیت و اقتدار کشور مرهون خون شهدا و رشادت‌های ایثارگرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سی و یکمین یادواره ۲۰ شهید روستای چنار شهرستان خمین با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولان برگزار شد.

سعدالله زارعی کارشناس ارشد سیاسی در این مراسم ، امنیت و اقتدار کشور را مرهون خون شهدای والامقام و تلاش و رشادت‌های ایثارگران دانست.

زارعی افزود: اگر امروز ما در عرصه‌های مختلف با اقتدار و موفق هستیم و حرفی برای گفتن در جامعه جهانی داریم همه این‌ها مدیون خون شهدا است.

او بیان کرد:: شهدا مسئولیت پذیر بودند و نسبت به اسلام و دین اسلام ادای دین داشتند و خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب جان خود را تقدیم این نظام کردند و همواره کار آن‌ها برای رضای خدا بود و هیچ وقت از خدمت به مردم خسته نمی‌شدند.

این کارشناس مسائل منطقه و بین‌الملل اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدا آشنایی با طرز فکر شهدا است و اگر این فرهنگ نهادینه شود جامعه را به سعادت و کمال می‌رساند.

علاوه بر سی و یکمین یادواره ۲۰ شهید روستای چنار شهرستان خمین همزمان با ایام عزاداری بیست و هشتم صفر و رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، یادواره شهدای روستای قلعه بابو، خوراوند از توابع شهرستان خمین هم برگزار شد.

انتهای پیام / ج

سی و یکمین یادواره ۲۰ شهید روستای چنار شهرستان خمین

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.