نیروی انتظامی استان مرکزی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های اراک و ساوه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  نیروی انتظامی استان مرکزی در تعطیلات پیش رو محدودیت‌های ترافیکی را در مسیر‌های اراک و ساوه اعمال می‌کند.

محدودیت‌های ویزه ترافیکی در محور قدیم ساوه – همدان

سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در برنامه ریزی پیش بینی شده محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور برای تعطیلات روز یک شنبه و سه شنبه در محور قدیم ساوه - همدان و بالعکس اجرا می‌شود.

سرهنگ کهریزی افزود: تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه چهارم آبان ماه الی ساعت ۲۴:۰۰ روز یک شنبه پنجم آبان ماه در محور ساوه - همدان و مسیر بالعکس ممنوع و مسیر جایگزین آزادراه ساوه - همدان است.

او اضافه کرد: همچنین از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز دوشنبه ششم آبان ماه االی ساعت ۲۴:۰۰ روز سه شنبه هفتم آبان ماه تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محور فوق ممنوع و مسیر جایگزین آزاد راه ساوه - همدان خواهد بود.

محدودیت‌های ترافیکی مراسم ۲۸ صفر در اراک

سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهور استان مرکزی هم گفت: همزمان با روز ۲۸ صفر و وفات پیامبر بزرگ اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) محدویت‌های ترافیکی و منع عبور و مرور در برخی از خیابان‌های اراک اجرا خواهد شد.

سرهنگ حسینی افزود: از ساعات ۹ صبح روز یکشنبه پنجم آبان از میدان هفت تیر به طرف میدان شهدا، از خیابان شهید رجایی به طرف میدان شهدا، از میدان شورا به طرف خیابان مخابرات، از ابتدای خیابان محسنی به طرف خیابان محسنی، ابتدای شیخ فضل الله نوری به طرف میدان سرداران، خیابان پیروزی به طرف میدان سرداران محدویت‌های ترافیکی تا پایان مراسم‌های این روز اجرا می‌شود.

او از مردم خواست از پارک وسائط نقلیه در محدوده ترافیکی اعلام شده خودداری کرده وحتی المقدور از وسائط نقلیه عمومی استفاده کنید.

انتهای پیام / ج

محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های اراک و ساوه اعمال می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.