۶۰۰ زائر اولی در خراسان جنوبی تا پایان سال به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  یوسفی پور معاون محرومیت زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال نیز همین تعداد زیارت اولی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام شدند.

او افزود: آستان قدس رضوی، پارسال هم ۱۳ هزار نفر را از این استان به مشهد مقدس برد.

 یوسفی پور گفت: خادم یاران و رابطان ما در سراسر استان، محرومان و افراد بالای ۳۰ سال که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشدند را شناسایی و معرفی می‌کنند که این افراد سه روز در مشهد مهمان امام رضا (ع) وآستان قدس هستند و از برنامه‌های زیارتی و فرهنگی در این مدت استفاده می‌کنند.

معاون محرومیت زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی از اعزام کاروان دانش آموزی و کاروان ۸۸ نفره زوج‌های جوان به مشهد مقدس تا پایان آبان خبر داد.

صابر یوسفی پور همچنین با اشاره به جذب ۷ هزار و ۷۰۰ خادم یار در خراسان جنوبی گفت: این خادمیاران در زمینه‌های مختلف محرومیت زدایی، فرهنگی، پزشکی و سایر موارد فعالیت می‌کنند و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت https://khademyar.razavi.ir خادمیار شوند.

وی اشاره‌ای به "پویش شهر بدون گرسنه" کرد و افزود: تا پایان سال هر هفته یک پرس غذای گرم در بین محله‌های محروم شهرستان‌های بیرجند، نهبندان و طبس توزیع می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

اجرای پویش شهر بدون گرسنه در 3 شهرستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.