اعزام ۶۰۰ زیارت اولی به مشهد مقدس تا پایان سال

۶۰۰ زائر اولی در خراسان جنوبی تا پایان سال به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  یوسفی پور معاون محرومیت زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال نیز همین تعداد زیارت اولی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام شدند.

او افزود: آستان قدس رضوی، پارسال هم ۱۳ هزار نفر را از این استان به مشهد مقدس برد.

 یوسفی پور گفت: خادم یاران و رابطان ما در سراسر استان، محرومان و افراد بالای ۳۰ سال که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشدند را شناسایی و معرفی می‌کنند که این افراد سه روز در مشهد مهمان امام رضا (ع) وآستان قدس هستند و از برنامه‌های زیارتی و فرهنگی در این مدت استفاده می‌کنند.

معاون محرومیت زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی از اعزام کاروان دانش آموزی و کاروان ۸۸ نفره زوج‌های جوان به مشهد مقدس تا پایان آبان خبر داد.

صابر یوسفی پور همچنین با اشاره به جذب ۷ هزار و ۷۰۰ خادم یار در خراسان جنوبی گفت: این خادمیاران در زمینه‌های مختلف محرومیت زدایی، فرهنگی، پزشکی و سایر موارد فعالیت می‌کنند و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت https://khademyar.razavi.ir خادمیار شوند.

وی اشاره‌ای به "پویش شهر بدون گرسنه" کرد و افزود: تا پایان سال هر هفته یک پرس غذای گرم در بین محله‌های محروم شهرستان‌های بیرجند، نهبندان و طبس توزیع می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

اجرای پویش شهر بدون گرسنه در 3 شهرستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار