مشاور وزیر بهداشت گفت: تحصیل دانشجویانی متقلبی که با مدرک سازی وارد دانشگاه پزشکی شده بودند، متوقف شد.

تحصیل متخلفان صندلی فروشی پزشکی تا 2 ترم در دانشگاه/ متخلفان صندلی فروشی با پول تا دو ترم در دانشگاه تحصیل کرده بودند/ مچ گیری از متخلفان صندلی فروشی پس از 2 ترم تحصیل در پزشکی/ آخرین جزئیات از ماجرای صندلی فروشی و کنترل ورودی های جدید پزشکی به دانشگاه هاکیانوش جهانپور، مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موضوع صندلی فروشی پزشکی و تحصیل متخلفان جا به جایی از خارج به داخل در کشور اظهار کرد: تاکنون ۲۳۰ مورد تخلف در نقل و انتقال دانشجو از خارج به داخل شناسایی شده است که رسیدگی به این پرونده ها ادامه دارد.

جهانپور به موضوع کنترل مجدد ورودی های جدید کنکور پزشکی اشاره کرد و گفت: معاونت آموزشی وزارت بهداشت به دنبال شایعات و اطمینان خاطر و تنویر افکار عمومی ورودی های جدید، کنکور پزشکی را مجدد  بررسی می‌کند تا هیچ گونه شک و شبهه ای باقی نماند.


بیشتر بخوانید: ماجرای فروش صندلی پزشکی یک میلیاردی/ جزئیات تخلف دانشگاه آزاد در انتقال دانشجویان از دامپزشکی به پزشکی


مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت بیان کرد: از ۲۳۰ مورد تخلف صورت گرفته در تحصیل افراد در رشته پزشکی که قصد داشتند، کنکور را دور بزنند و فرآیند انتقال از خارج به داخل را طی نکرده بودند، فقط تعدادی سر کلاس های درس دانشگاه های علوم پزشکی حضور داشته و برخی تا ۲ ترم تحصیل کرده بودند.

جهانپور در پایان گفت: تحصیل دانشجویانی متقلبی که با مدرک سازی وارد دانشگاه پزشکی شده بودند، متوقف شد. پرونده این ۲۳۰ متخلف به همراه کار چاق‌کن‌ها به مراجع قانونی تحویل داده شده است.

انتهای پیام/

تحصیل دانشجویان متقلب متوقف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار