در جدیدترین خبر منتشر شده در دنیای فناوری، آلفابت، شرکت مادر گوگل، قصد خرید FitBit را دارد.

شرکت مادر گوگل در پی خرید FitBitبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون مدتی است که ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند در حال گرفتن جای ساعت‌های معمولی هستند. این گجت‌های پوشیدنی جذاب با انجام کارهای بیشتری نسبت به نشان دادن ساعت، توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند و همین امر سبب شده است که طرفداران بسیاری داشته باشند. در این میان FitBit یکی از شرکت‌هایی است که ساعت و مچ‌بند‌های هوشمند بسیاری مناسبی تولید می‌کند و از همین رو افراد زیادی در دنیا وجود دارد که یکی از محصولات آن را استفاده می‌کنند.

خرید FitBit توسط شرکت آلفابت

اما به تازگی خبری درباره این شرکت منتشر شده است که بعضی از تحلیلگران دنیای فناوری انتظار آن را نداشتند. بر اساس این خبر آلفابت، شرکت مادر گوگل، قصد خرید FitBit را دارد و برای انجام این کار یک پیشنهاد رسمی به این شرکت ارسال کرده است. البته وجود یک پیشنهاد رسمی حاکی از آن نیست که این خرید قریب الوقوع است و هیچ اطمینانی وجود ندارد که مذاکرات بین گوگل و Fitbit منجر به هرگونه معامله شود.

شرکت مادر گوگل در پی خرید FitBit


بیشتر بخوانید: اولین تصاویر از مچ‌بند هوشمند Honor Band 5 منتشر شد


گوگل اکنون مدت‌هاست که ما منتظر ساعت هوشمند این شرکت هستیم که شایعات بسیاری از آن در فضای مجازی منتشر شده است. این ساعت هوشمند پیکسل واتچ (Pixel Watch) نام خواهد داشت و افراد زیادی هستند که می‌خواهند این گجت را مشاهده کنند. به همین دلیل اصلا جای تعجب نیست که این شرکت قصد خرید FitBit را داشته باشد زیرا مسیری است که آن را به یکی از اهداف خود نزدیک می‌کند.

از این مسئله که بگذریم نمی‌توانیم سیستم‌عامل انحصاری گوگل برای ساعت‌های هوشمند را فراموش کنیم. البته FitBit سیستم‌عامل اختصاصی خود را دارد و این که بعد از خریداری شدن توسط گوگل پتلفرم آن به WearOS تغییر می‌کند هنوز مشخص نیست. گوگل از خرید شرکت‌های دیگر برای ارتقاء محصولات خود و بهبود تجربه کاربران نمی‌ترسد. این شرکت کارهای بسیاری برای بهترین شدن در دنیای فناوری انجام می‌دهد که این تنها بخش کوچکی از آن است.

انتهای پیام/

خریداری شدن FitBit توسط شرکت آلفابت

 

برچسب ها: فناوری ، گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار