پشیرفت ۶۰ درصدی پل سردار همدانی/ بهره برداری از فاز نخست تا پایان سال

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان گفت: متأسفانه منابعی که برای پل سردار همدانی پیش‌بینی شده بود محقق نشد.

پشیرفت 60 درصدی پل سردار همدانی/ بهره برداری از فاز نخست تا پایان سالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با بیان اینکه امیدواریم امسال لاین اصلی پل سردار همدانی به بهره‌برداری برسد گفت: 

علی رحیمی‌فر امروز رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با بیان اینکه امسال لاین اصلی تقاطع غیرهمسطح سردارهمدانی به بهره‌برداری می رسد، بیان کرد: پل سردار همدانی در حال پیشرفت و انجام است، اما روند طرح با زمان‌بندی اولیه منطبق نیست.

او با بیان اینکه آن زمان هم معتقد بودم بعید است لاین اصلی تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری برسد گفت: امیدورایم تا پایان امسال و حتی در دهه فجر لاین اصلی به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه با وجود تمام محدودیت‌های منابع مالی کار در این طرح کار در حال انجام است گفت: شهرداری با مشکلاتی مواجه است، اما کار را تعطیل نکرده است.

رحیمی فر با بیان اینکه منابعی که پیش‌بینی شده بود نیز محقق نشد افزود: پیش‌بینی شده بود در مرحله اول ۵ میلیارد تومان و در مرحله بعد نیز ۵ میلیارد تومان از تسهیلات بانکی استفاده کنیم که محقق نشد.

رحیمی‌فر در خصوص بدهی شهرداری به پیمانکار این پروژه نیز تصریح کرد: بدهی پیمانکار به‌روز نمی‌شود نه تنها در این طرح بلکه در سایر پروژه‌ها نیز به این صورت است.

او خاطرنشان کرد: اکنون نیز با توجه به ورود به فصل سرما شرایط کار سخت‌تر شده، اما با تمام مشکلات موجود از مشکلات اجرایی و مشکلات مالی کار در حال انجام است.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان یادآور شد: به منظور ارزیابی دقیق اعتبار مورد نیاز تکمیل پروژه نیاز به بازنگری طرح است.

رحیمی‌فر با بیان اینکه قیمت‌ها ناگهانی دستخوش تغییرات وسیعی شد اظهار کرد: برآورد دقیق اعتبار مورد نیاز طرح ملزم به بازنگری است، اما معتقدم از ابتدا تا پایان طرح نیاز به ۸۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

او در ادامه گفت: طبق آخرین بازدید‌ها از اجرای طرح تخمین بنده از میزان پیشرفت پروژه حدود ۶۰ درصد است.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان بیان کرد: کار‌های زیربنایی از جمله شمع‌های کار شده در زیر زمین کار بسیار سختی است که دیده نمی‌شود، در حال حاضر حدود ۱۲۰ شمع در این طرح کار شده است.

انتهای پیام/د.ا

افتتاح لاین اصلی تقاطع غیرهمسطح سردارهمدانی تا پایان سال

منبع: فارس

برچسب ها: طرح عمرانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.