فرمانده مرزبانی کشور گفت:منطقه شمال غرب سهم بسیار بالایی در ثبات انقلاب اسلامی دارد.

منطقه شمال غرب سهم بسیار بالایی در ثبات انقلاب اسلامی داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با حضور سردار فرمانده مرزبانی ، آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی برگزار شد.

سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی گفت:آذربایجان غربی در تاریخ ثبت شده است.

سردار رضایی گفت:مردم آذربایجان غربی منطقه در برابر دشمنان ایستادگی و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

سردار رضایی با اشاره امنیت بالا در شمال غرب کشور گفت:این قوه قهریه نیست که در منطقه شمال غرب کشور امنیت ایجاد کرده است بلکه وحدت و انسجام مردم این منطقه امنیت را به ارمغان آورده اند.

فرمانده مرزبانی کشور بیان کرد:هیچ کشوری در جهان به اندازه جمهوری اسلامی ایران تهدیدات مرزی ندارد اما به برکت انقلاب اسلامی و تبعیت از ولی فقیه امنیت کامل در مرزها حاکم است.

او ادامه داد:اینکه در یک شبانه روز ۵۵۰ هزار تفر تردد مرزی بدون هیچ مشکلی انجام شود نشان از اقتدار نظام اسلامی است که حماسه پیاده روی اربعین رقم می خورد.

در پایان سردار یحیی حسینخانی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان غربی و از زحمات سرهنگ پیری تجلیل شد.

همچین سردار قاسم رضایی روز چهارشنبه در کمیسیون اطلاعات و عملیات فرماندهی مرزبانی آذربایجان‌غربی افزود: بازرسی‌های هدفمند از مرزها جزو برنامه‌های اصلی ماست و اشرافیت اطلاعاتی در مرزبانان در حراست از مرزها باید افزایش یابد.

او اظهار داشت: با اشرافیت اطلاعاتی خوب و قوی می‌توان در مرزها به بهره‌وری امنیتی مطلوب دست پیدا کرد.

او  با بیان اینکه رویکردهای نظامی، دفاعی، امنیتی و اجتماعی در مرزها باید اجرایی شود، ادامه داد: فرهنگ سازمانی باید تکلیف مدار بوده و اقدامات اجرایی آن اثر بخش باشد.

سردار رضایی گفت: تلاش‌های مرزبانی آذربایجان‌غربی هوشمندانه و هدفمند است و تعاملات و همکاری‌های درون بخشی و برون بخشی مطلوبی در سطح مرزبانی استان انجام شده که جای قدردانی دارد.

فرمانده مرزبانی کشور افزود: نگاه در مرزبانی باید ملی باشد و دو مولفه تعهد و تخصص باید اجرای و عملی شود.

آغاز آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی

انتهای پیام/م

 

سفر فرمانده مرزبانی کشور به ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.