شیعیان لبنان علاقه و تعصب خاصی به اسم علی دارند که از عشق و محبت قلبی آن‌ها به حضرت امیرالمؤمنین علی علیهم السلام نشأت می‌گیرد.

علاقه و تعصب خاص شیعیان لبنان به اسم علی + تصویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نام هر شخص هویتی برای او است تا شناسایی و تشخیص او از دیگران ساده‌تر باشد. علاوه بر این نام اشخاص می‌تواند بر روحیه و شخصیت‌ فرد تأثیر گذارد چراکه تمام عمر او را با این نام خطاب می‌کنند و فرد به نوعی خود را مصداق واقعی آن نام می‌داند.

 شیعیان لبنان علاقه و تعصب خاصی به اسم علی دارند که این از عشق و محبت قلبی آن‌ها به حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) نشأت می گیرد. در کشور لبنان تقریبا در هر خانواده یک فرزند با نام علی وجود دارد و اسم بیشتر شیعیان در این کشور  ابوعلی است. اساسا به هر آدم پهلوان و پرزوری می‌گویند ابوعلی.

به تازگی تصویری جالب در فضای مجازی منتشر شده است که فراوانی نام علی را در کشور لبنان نشان می‌دهد، در این تصویر که در حال دست به دست شدن در شبکه‌های اجتماعی است، قفسه‌های جواب آزمایش یک آزمایشگاه را نشان می‌دهد که بر اساس حروف الفبا دسته بندی شده است. نکته جالب این است که به علت فراوانی نام علی در این کشور، در این آزمایشگاه یک قفسه جدا برای این اسم  اختصاص داده‌اند!

در ادامه می‌توانید این تصویر جالب را مشاهده کنید:

علاقه و تعصب خاص شیعیان لبنان به اسم علی + تصویر

انتهای پیام/

برچسب ها: لبنان ، علی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.