مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به فضا‌های آموزشی خسارت‌دیده از سیل فروردین ماه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد رضا حیدری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان بیان کرد: پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده، تکمیل و در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرند و همچنین در مناطق مختلف استان پس از بررسی کارشناسی و با توجه به نیازمندی این مناطق، نوسازی مدارس متناسب با نیاز آموزش و پرورش اقدام به ساخت مدارس بزرگ کند.

حیدری اظهار داشت: پس از سیل فروردین ماه سال جاری، بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته به ۴۲۳ فضای آموزشی آسیب وارد شد که از این تعداد ۱۱۳ مدرسه با ۴۱۳ کلاس درس تخریبی و ۳۱۰ مدرسه با یک هزار و ۷۷۵ کلاس درس نیازمند تعمیر اعلام شد که با تلاش‌های شبانه روزی تیم مدیریتی و کارکنان نوسازی مدارس کلیه مدارس تعمیری، برای شروع سال تحصیلی آماده شدند و دو پروژه بزرگ در پلدختر و معمولان هم علی رغم مشکلات عدیده، ساخته و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

او ادامه داد: اعتبارات تخصیص یافته به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، موضوع بند م ماده ۲۸ قانون الحاق ۲ جهت بازسازی و بهسازی پروژه‌های خسارت دیده از سیل در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/ر

تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به فضا‌های آموزشی خسارت‌دیده از سیل لرستان

برچسب ها: آموزش و پرورش ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.