مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۸. آبان سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

از توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در مهریز تا کشف هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ قاچاق در خاتمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ محمود میرحسینی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از اتوبوس موفق به کشف ۶۴۰ دست قاشق، ۳۹۰ دست چنگال، ۲۴ طاقه پارچه و فاقد اسناد مثبته گمرکی را کشف کردند و در این رابطه خود را توقیف و سه متهم دستگیر شدند.

میرحسینی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس اذعان داشتند محموله کشف شده را در یکی از استان‌های جنوبی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال آن را به یزد داشتند که با هوشیاری ماموران موفق نشده اند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان ۷۵۰ میلیون  ریالی برآورد شده است.

کشف دو هزار و ۱۱۵ قلم انواع کالای قاچاق در یزد

 سردار محمد رضا میر حیدری فرمانده انتظامی استان یزد  گفت: مأموران ایست و بازرسی شهید مدنی مهریز در اجرای طرح‌های تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم با هماهنگی مراجع قضایی حین کنترل خودرو‌های عبوری دو دستگاه اتوبوس را جهت بازرسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از اتوبوس‌ها تعداد دو هزار و ۱۱۵ قلم انواع کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، پوشاک، کفش و انواع پارچه کشف و دو متهم را دستگیر کردند.

میرحیدری گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه قاچاق را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کردند و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

کشف هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ قاچاق در خاتم

سرهنگ غلامرضا کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی خاتم با همکاری ماموران انتظامی شهرستان در بازرسی از یک دستگاه کامیونت، ایسوزو، هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ قاچاق کشف کردند.

او افزود: کارآگاهان شهرستان خاتم هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل مرغ بود مشکوک شدند.

سرهنگ کشوری ادامه داد: مأموران پس از متوقف کردن خودرو و بررسی مدارک آن‌ها تعداد هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ قاچاق که فاقد هر گونه مجوز بهداشتی بود را کشف کردند.

اوبا بیان اینکه ارزش ریالی مرغ‌های قاچاق ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده  است ، تصریح کرد: مرغ‌های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل و راننده خودرو پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

کشف ۸۰ کیلوگرم مواد افیونی در خاتم

سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: مأموران پلیس این شهرستان با انجام کار‌های اطلاعاتی از خبری در خصوص تردد در یک دستگاه موتورسیکلت ایژ که حامل محموله از افرادی در محور‌های مواصلاتی مطلع شدند.

او ادامه داد: ماموران ضمن کنترل محور‌های مواصلاتی موتورسیکلت اعلامی را مشاهده و دستور ایست دادند که موتورسیکلت مورد نظر با مشاهده مأموران، با به جا گذاشتن موتور اقدام به فرار کردند در این زمینه یک دستگاه سمند که راه پاک کن بوده به همراه یک نفر متهم دستگیر و در بازرسی از موتور سیکلت ۸۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم  تصریح کرد: موتورسیکلت اعلامی توقیف و پیگیری‌های لازم در خصوص دستگیری متهمان در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: پلیس ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار